Erkekler size soruyorum sizce anlayışlı mı olmalıyım yoksa tepkili mi?

Erkek arkadaşımla dün öğlen görüştük. Görüştükten sonra yazmadı hiç. Ertesi gün aradım açmadı. Çalışıyorum canım arayacağım dedi. tabiki normal bir durum dedim. Fakat az önce aradım reddetti. Hiç olmazsa Telafi mesajı yazsaydi birazdan arayacağım yâda müsait değilim gibi. Siz olsanız ne yapardınız
Erkekler size soruyorum sizce anlayışlı mı olmalıyım yoksa tepkili mi?
Cevapla