Erkekler, Erkekler mantıklı yorum yaparsanız sevinirim görüşünüze ihtiyacim var yardımcı olun?

Biriyle tanıştım yaşlarımız islerimiz ayni mantiken iyi ama sürekli 15 gun oldu konuslai goruslei surkeli diyor ki ben bi kadina yatmak icin degil evlenmek icin istiyorum ben cok iyiyim beni kaybedende problem vardir beni annesine benzetti ve ben annen guzlemis dedim annem guzle degil cok guzel ben anneme cok deger veririm dedi birde sen benden iyisini bulmazsin bu devirde iyi biri bulmak zor dedi 3vlenmke ocin konusuyorum diyor ama ev almis borcu varmis diyo 2 3 yil sevgili oluruz Şu an ben 25 o 27 sizce bu ne yapmaya calisyir her seyi gectim surekli kendini begenmesi ve ben doger erkeklerden farkliyim ben yatmak istemiyorum evlenmek istiyorum diyor

Erkekler, Erkekler mantıklı yorum yaparsanız sevinirim görüşünüze ihtiyacim var yardımcı olun?
Cevapla