Konuşmayı kestiğiniz flörtünüzün doğum gününü kutlar mısınız?

2 ay önce konuşmayı bıraktığım bi flörtüm vardı bazı sebeplerden dolayı ve eğer ikimizin de hayatında yazın yeni birileri olmazsa yazın konuşuruz diyerek iyi bir şekilde konuşmayı bıraktık gerçi ben sonrasında bunu unutmak için sosyal medyadan felan takipten çıktım çünkü sürekli onu düşünüyordum işsiz gibi. Fakat 2 aydır o benim aklımdan çıkmıyor onu unutmak için yeni biriyle konuşmayı denedim olmadı. Yarın doğum günüm kutlamasını her şeyden çok istiyorum ama belki de çoktan unutmuştur bilemiyorum. Sizce kutlamazsa ümidi kesmeli miyim ondan çünkü ben onun ile ilgili her şeyi hatırlıyorum. Siz olsanız onun yerinde böyle bi durumda hoşlandığınız kişinin doğum gününü kutlar mıydınız? (Tam tarihi unutmuş olsa bile mesajlaşırken söylemiştim isterse bakabilir tarihe)
Konuşmayı kestiğiniz flörtünüzün doğum gününü kutlar mısınız?
Cevapla