Abi nasıl kadınlar daha erken olgunlaşıyor ya kim demiş bunu?

Gözlemlerime göre genelde erkekler daha çabik olgunlasıyor, hatta 14 yaşındaki bir erkeğin bile yargılamadan dinleme, saygı duyma, bilmedikleri şeyler hakkında konuşmama ve affetme gibi olgunluk göstergelerine sahip olduğunu görüyorum fakat 25-27 yaş altı bir kadının bu olgunluklara erişmiş olduğuna pek denk gelmedim açıkçası. Hem kadınlar daha erken olgunlaşıyor diyen yine kadınlar, bence gerçekten olgun olan bir insan her yerde ben olgunum ben olgunum diye dolaşmaz. Biyolojik olarak doğru ama kafa yapısı olarak ben pek katılmıyorum buna. Siz ne düşünüyorsunuz?
Abi nasıl kadınlar daha erken olgunlaşıyor ya kim demiş bunu?
Cevapla