Düğünümüze 1 ay kaldı ama hep aldatıldığımı düşünüyorum, ne yapacağım?

Nişanlımla 3 senedir tanışıyoruz ve benden öncesinde gecmisi cok kabarık karşısındaki kadınlara hiçbişey hissetmeden oturup kalkabilen biriydi ve benden sonrasında da konuştuklarından bana dadananlar fazlasıyla oldu baya gergin zamanlar gerçirdik, ilk tanıdığım adamla suankibib alakası yok hicbi zaman ben talepte bulunmadım benim hayatımdaki kişi böyle olmalı diyerek kendimi anlattım sadece, kararını verrken herseyin farkında olarak ve isteyerek değiştirdi kendisini dugunumuze de 1 ay var fakat stresten olsa gerek çok fazla düşünüyorum eskileri o bana yazan kızları bu düşünceleri kfamdan nasıl atabilirim
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür ederim 🙏🏻
Düğünümüze 1 ay kaldı ama hep aldatıldığımı düşünüyorum, ne yapacağım?
Cevapla