Sevgilimin kapıyı Viyana kapılarını zorlar gibi çalması sinirimi bozuyor haksız mıyım 🤣🤣?

Benim sevgilim kurye olarak çalışıyor malum oradan oraya sipariş getirip götürmekten çoğu zaman eve geldiğinde sıkışmış oluyor çoğu zaman anahtarı da yanında olmuyor unutup gidiyor kapıyı alacaklı gibi çalıyor ben de sinir oluyorum ağırdan alıyorum biraz bekletiyorum Bazen gerçekten işin oluyor bazen uzandığım yerden kalkmak zor geliyor bazen gıcıklığına yapıyorum kapıyı yumrukluyor zili koparacak gibi çalıyor Ben de sinir oluyorum açacak sende açmıyorum ahdhd Ben Kapıyı açınca da sinirleniyor niye bekletiyorsun diye bana bağırıyor manyak mı Ne unutmasın anahtarını beni 5 dakika beklemesi kadar zor mu çok mu kötüyüm been yaa
Güncellemeler
+1 yıl
Ben suçlu muyum 🤣
Sevgilimin kapıyı Viyana kapılarını zorlar gibi çalması sinirimi bozuyor haksız mıyım 🤣🤣?
Cevapla