Benim sevgilim kurye olarak çalışıyor malum oradan oraya sipariş getirip götürmekten çoğu zaman eve geldiğinde sıkışmış oluyor çoğu zaman anahtarı da yanında olmuyor unutup gidiyor kapıyı alacaklı gibi çalıyor ben de sinir oluyorum ağırdan alıyorum biraz bekletiyorum Bazen gerçekten işin oluyor bazen uzandığım yerden kalkmak zor geliyor bazen gıcıklığına yapıyorum kapıyı yumrukluyor zili koparacak gibi çalıyor Ben de sinir oluyorum açacak sende açmıyorum ahdhd Ben Kapıyı açınca da sinirleniyor niye bekletiyorsun diye bana bağırıyor manyak mı Ne unutmasın anahtarını beni 5 dakika beklemesi kadar zor mu çok mu kötüyüm been yaa
Güncellemeler
+1 yıl
Ben suçlu muyum 🤣
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sen kapıyı açana kadar adam kapının önünde şeyini tutuyordur kesin 🤣
Nereden vardın bu kanıya 🤣
Ben her şeyi bilirim 🤣
Kapıyı açınca da kendini Can havli atıyordu r içeri b🤣
Ahdhd başka neler oluyor 🤣
Buna halk ağzında şeref siz lik deniyor 😂😂😂
Yok artık 🤣🤣 sanırsın banka sordum
Aynaya bakınca hep bu soruyu sorduğunu biliyoruz 😂🥇😂
Çünkü ben masumum 🤣
Sen katıksız şe. ref siz sin
Pisliksin
Şeref. Siz. Sin, 😂
Yyyaaaa Niye 😔 unutmasın anahtarını bana ne ben onun için hazır asker gibi kapıda beklemek zorunda mıyım 😔
İnsan olan bekletmez açan kapıyı şeref siz liğin lüzmu yok
Bana ne O da anahtarını unutup gitmesin sürekli hava çok soğuk hemen yataktan çıkamıyorum üşüyorum 😔
Bi zahmet 1 dk üşü
Ahdhd 🤣 ya vallahi Bir de kapıyı güm güm güm çalıyor O zaman ben de sinir oluyorum 🤣
Ozman kapıyı aç ikinizde sinir olmazsınız 😂
Ahdhd 🤣 Kapıyı açınca bir de beni azarlıyor manyak ya siz erkekler gerçekten ruh hastası sınız 🤣
Aynaya bak ruh hastası karşında kapıyı neden geç açıyorsun😂
Ahshs 🤣 içeri girer girmez nedense o da bu soruyu soruyor
Ben onun için hazır asker gibi bekleyecek miyim bazen işim oluyor Ben senle takmak zor geliyor Ben fazla 5 dakika bekletiyorum beklesin ölür mü 🤣
Ölür bu soğukta dışarda bekletilirmi vicdansız
Ahdhd O da unutmasın anahtarını her seferinde 🤣
İnsanlık hali ola bilir 😂
Hemcinsini korumak için ölüm kalım savaşı veriyorsun farkında mısın 🤣
Lan ne savunucam adam haklı sadece mal karı 😂😂
Haklı falan değil beni sinir etme 🤣
Haklı😂😂😂
Çok gıcıksın 🤣
😂😂😂
Milletin sevgileri eve gelirken çiçek getirir çikolata getirir bu Allah'ın cezası çiş getiriyor 🤣🤣 delirmeyeyim da ben ne yapayım
Çişle mutlu ede biliyor demektir bu 😂😂😂
Tövbe tövbe üstüme iyilik sağlık 🤣 böyle yaparsa şeyini koparacağım zaten
O artık aranızdaki samimiyete girer ben bilmem 😂😂😂
Ahdhs 🤣
Aynı evdemi yaşıyorsunuz
Her gün değil arada ula bu aralar Evet
Tekmi yaşıyorsun sen
Evet
Niye tek yaşıyorsun peki
Ne kadar oldu çıkalı siz
5 ay kiminle yaşıyayim
Ailenle niye yaşamıyorsun
Daha yeniymis yaşlarınız kaç
Üni okuyorum çünkü
Anladım nerde okuyorsun peki
Ankara
Ailen nerde yaşıyor
İstanbul
Peki sevgilinle nasıl tanıştınız siparişini getiren kuryemi yoksa
Ahdhd nereden bildin 🤣
Peki ilk siparişinde ne vardi üstünde
Tövbe tövbe k Ne bileyim be 🤣
Peki cinsellik oluyormu
Saçmalama daha 5 aylık ilişki
Evine kadar geliyor niye sacma olsun
Evime geliyor olması onunla cinsellik eskiye canım anlamına gelmez ki sen her önüne gelenle cinsellik yaşıyor musun
Evine
Evet
Sen hiç cinsellik yaşamadın mı
Yaşamadım
Peki
kapiya vazo koy
Ahdhd 🤣🤣 İyi fikir valla hiç aklıma gelmedi
Yine mi sen, 😄
Evet suçsuz olduğumu ispat edene kadar buradayım 🤣
Sen gel konusalim anlat haklısın diyim rahatla, 😄
Ama sen öyle de sen bak birileri suçluyor yine beni 🤣
Ben herkesin gözünde masum olmak istiyorum
Dünyanın en masumu sensin
Aferin
Ağzına carpicanbitane, 😄
Aa Ankara'da misin sen
Evet Ankara 'dayım ne oldu 🤣
Ne olabilir ki., 😄 ben de oradayım haricimizde 6 milyon kişi daha var, 😄
Ahdhd 🤣
Sen nerde oturuyorsun
Hayırdır buluşacak mıyız
Kapını calcam dan dan gidicem, 😄
Ahdhd 🤣🤣 şu kapının ırzina geçmeyin O da öyle çalıyor değil oluyorum
, 😄 neyse yarın gel yine sor tamam mi
Hayırdır sen nereye 🤣
Eklemedin, 😄
Konuşuyoruz işte böyle ne güzel
Bende gizli olsam olurdu, 😄
Hala olabilirsin 🤣🤣
Nasıl olcam, 😄
Yorumun kenarında üç nokta var ya oradan gizli ol şeyini işaretle ,🤣
Gizlendim de neye yaradı herkes gördü Spinoza diye, 😄
Aferin sana 🤣
Bahahha
Ee anlat bakalım sen gizli oldun konuşacak konu bitti
Konu aç o zaman ben mi bulcam
Ne olmuş bulur her