Sevgilim yanıma gelirken çok özensiz. Haksız mıyım?

Sevgilim benle buluşurken hiç kendine özen göstermiyor. Ben ona özenli ol diyorum. Saçın filan yapılı olsun. Biraz makyajlı ol. Senle benim aramda fark olsun diyorum. Saçı mesela benle buluştuğunda her zaman banyodan çıktığı gibi çok nadir fonlu filan görüyorum. Bende kot tsort giyorum oda. Bende converse giyerim o da. E ne farkımız kalıyor o zaman kızla erkek arasında ne fark var. Kız dış görünüşüne önem verir heleki sevglisinin yanına gelirken sevglisi onu çekici bulsun beğensin ister. Ha ama tamam eğer o benim onu çekici bulmamı beğenmemi istemiyorsa özen göstermez dış görünüşüne saçına kyafetine. Bende onu çekici bulamam olur biter öyle değil mi? Haksız mıyım?
Sevgilim yanıma gelirken çok özensiz. Haksız mıyım?
Cevapla