Sevgilim kapanmamı istiyor suanki halimize göre çok saçma değil mi?

Karşısına tesettür videosu çıkınca falan ben böyle istiyorum keşke böyle olsa kapansan keşke falan diyor. Ben de içimden gelmiyor felan diyorum. Daha önce birkaç sene önce kapanmıştım ama benlik değil boğuyor yani gereksiz bir şey. Hem de yani biz şu an zina yapıyoruz günah işliyoruz evli gibi hayat yaşıyoruz beraber. Böyle günah işleyerek kapansam ne olacak sanki dedim. Tövbe edelim namaz kılalım dedi tövbe ettik tamam el ele tutusmayacak miyiz hiç o bile günah yani. Nasıl bir mantık var bunda anlamıyorum. Tövbe yapılacaksa tam tövbe yapılmalı. Kapalı olunacaksa Allah yolunda olunmali dikkat edilmeli kurallara. Benim böyle takıntım var yani.
Sevgilim kapanmamı istiyor suanki halimize göre çok saçma değil mi?
Cevapla