Sevgilim bir süre konuşmayalım dedi bu nedemek ayrılacak mı bu benden?

evlenmeye karar verdik aileler tanıştı 2 kez evimize geldiler isteme olacağı sıra sevgilime ailesi bu iş olmaz 2 yıl sonra evlenin biz gitmicez istemeye dediler bunu diyen aile babası üvey zaten annesi öz...

sonra sevgilim naptıysa ikna edemedi kavgalar etti rest çekti ama yine aynı karardalar sonra annesi hakkımı helal etmem gidersen bu evden demiş baya bir zaman 3 haftadır falan bu konu dönüp duruyor ama ailesi hiçbişeye yanaşmıyo...

sonra bana dün yazmış kafam çok karışık kafam allak bullak inan napcamı şaşırdım... birazcık konuşmasak olr mu bir mühlet konuşmayalım yazmış

artı facesinin şifresini değiştirmiş ben onun facesine girerdim bakardım dün değiştirmiş ama hala ilişkisi var yazısı duruyo napmaya çalışıyo bu ben nasıl davranmalıyım bu durumda?
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıldık canım beni her yerden bir anda çıkartı sildi ve ayrılalım bile demedi açıklama yapmadan gitti bende çıkarttığını farkedince ağzıma geleni yazdım allaha havale ettim seni bana yaşattğın şu acıyı aynsını sende yaşa dedim.. watsaptan attım hala görülmedi msjım.. annesine arayıp onada iki çift laf etmek istiyorum ama bilmiyorum
Gerek yok
Sevgilim bir süre konuşmayalım dedi bu nedemek ayrılacak mı bu benden?
Cevapla