Gerek yok
Sevgilim bir süre konuşmayalım dedi bu nedemek ayrılacak mı bu benden?
Gerek yok
Çoktan bitmiş yerinde olsam son noktayı koyardım . Seviyorsam gerçekten çabalardım ortak nokta bulurdum. ama seninki kolay yolu seçmiş. Evlensende bu adamdan sana Hayır gelmez. daha çok sorunlar çıkar ve evlendiğine pişman olursun. yazık olur sana. Evlendin diyelim annesi devam etcek baskıya iyice sıkılcak ve kaçacak. Yerinde olsam bitirirdim. GERÇEK O ki çoktan BİTİRMİŞ
bir mühlet konuşmayalım demesi face şifre değiştirmesi benim elimi bıraktığı anlamını mı taşıyor.. ki öyle ben kabullenemesemde ayrılık sinyali bunlar biliorum farkındayım haklısın canım napmalıyım ne demeliyim peki
Sen kendi yolunu seçmişsin. Zaten bu saatten sonra dönsende ben sana dönmem de. Artık güvenmiyorum. Aileni seçtin sen. çabalamak yerine pes ettin. Sen düşünmeye kaldığın yerden devam et benim için bittin de
Seviosa düşer peşine ama o adamdan sana yâr olmaz
haklısın canım doğru
Bu olanlara sende üzüldün kafa dinlemek istersin tabiki ama onun gibi kaçmadın
evet sabrettim ben ha düzelir ha kabul eder annesi dedim bekliyim dedim hep destek oldum ama bırakırsa beni o kaybedecek.. bilmiyorum ben elimden geleni yaptımm
Desteğe ihtiyacı olduğu zaman oldun senin desteğe ihtiyacın olduğu zaman yok
Ayrıldık canım beni her yerden bir anda çıkartı sildi ve ayrılalım bile demedi açıklama yapmadan gitti bende çıkarttığını farkedince ağzıma geleni yazdım allaha havale ettim seni bana yaşattğın şu acıyı aynsını sende yaşa dedim.. watsaptan attım hala görülmedi msjım.. annesine arayıp onada iki çift laf etmek istiyorum ama bilmiyorum
Gerek yok bitti artık ilk engelde gitti: (
Ya evlenmiş olsaydın böyle ayrıldın hiç olmazsa o zaman daha çok koyardı boşanmak hakkında hayrlısı
Öyle cnmÇoook kızdım ağır konuştum okumadı bile mesaj gjrmedi yarında hediyelerini yollucam erkek kardeşim götürcek iki çift lafım var diyo gidip konuşcam gelcem diyo
Çocuk bunalmış biraz kafasını toplamaya ihtiyacı var demek ki. Seni seviyorsa mutlaka bir yolunu bulacaktır. Sen şimdi üstüne gidersen sendende soğuyabilir.
resmen şu an kurbanlık koyun gibi bekliyorum olumlu mu olur olumsuz mu olur kararı diye ne biliyim... hani zamanda ne kadar zaman gibisinden bişeyler yazsam ben bu olanları babama anlatırsam geri dönüşü yok inşallah kararın olumlu olur hayırlı haberlerini bekliyorum yazsam mı bilemedim...
bir de ben girmiyim diye face şifresini değiştirmiş o ayrı bir şüphe uyandırıcı napıcam bilimyorum ayrılığa zemin hazırlıyor ya bu düşünmenin sonunda ayrılık olursa kararı
inanır mısın canım ben hep ona moral verdim destek olucak bir sürü şey söyledim babam benim ailem senin yanıda düğün bişekilde olur dert etme maddi manevi deste olucam ben sana seni seviyorum ben senin arkandayım dedim... hiç kötü bişeyler demedim onun kafayı bulandıran ailesinin bir anda istemeye gelmek istemiyişi iki yıl sonraya düğün ertelemesi... ne biliyim annesini ezemiyor o yüzden kararsız kaldı beklemek mi iyi yoksa bu zamana kadar çok olgunlukla anlayışla karşıladım.. gurursuz gibi sanki kız tarafı onlar ben erkek tarafı gibi oldum bu beklemenin sonunda olumsuz da olabilir bilimyorum... ama ne yaparsam ne yazarsam yazıyım olacağın önüne gecemicem
Senin icin annesini karsisina almasini istiyorsan devam et.
Annesiyle arasini bozmak istemiyorsan sessiz sedasiz terk et.
Bu saatten sonra da pek umut bekleme...
şu an bişey yazmalımıyım nasıl davranmalıyım... iş ciddiye binip iki kez evimize gelip sonra düğün isteme nişan vs 2 yıl sonra olsun diyip döndüler... ortada hiçbir neden suç yok... şimdi napıyım ben ne yazıyım
Bir sey yazarsan her seyi daha fazla bom bok etme ihtimalin de var. Uzakta durman en iyisi Şu an icin. Cocugu da sık bogaz etmemen gerekiyor. Sonucta bir tarafta da ailesi var..
sadece bu mesjdan sonra üzgün olduğum belirttim niye böyle yaptın ki dedim asıl konuşarak çözüm bulunur böyle diyeceğini yapacağını ummuyodum neyse düşün bakalım hayırlısı dedim bir de msjı yazarken aşkım vs dememiş hep diyen adam o kadar soğuktu ki canım yandı :( şimdi net ol işte babama aanlatırsam geri dönüşü olmaz ama hayırlı haberlrini bekliyorum vs diye bişy yazmim dimi
Hic bir sey yazma arkadasim. Senden daha fazla sikinti da karsi taraf. Yazdigin an da ya senden vazgecer ya da ailesinden. Ikisinin de olmasini istemezsin heralde. Şu an orta yolu bulmaya calisiyordur buyuk ihtimal. Bulamazsa da neden gitti diyemezsin...
Ayrıldık canım beni her yerden bir anda çıkartı sildi ve ayrılalım bile demedi açıklama yapmadan gitti bende çıkarttığını farkedince ağzıma geleni yazdım allaha havale ettim seni bana yaşattğın şu acıyı aynsını sende yaşa dedim.. watsaptan attım hala görülmedi msjım.. annesine arayıp onada iki çift laf etmek istiyorum ama bilmiyorum
Annesini ararsan kucuk duruma dusmus olursun onun gozunde. Donecegi varsa da donmez. Eski erkek arkadasin bir karar vermek zorundaydi. Aci bir sey secti ama kotu bir sey secmedi. Fazla kizmamalisin...
Çoook kızdım ağır konuştum okumadı bile mesaj gjrmedi yarında hediyelerini yollucam erkek kardeşim götürcek iki çift lafım var diyo gidip konuşcam gelcem diyo
Ne diyelim hakkinizda hayirlisi olsun bu saatten sonra.
En ufak sorunda cekip gitmeyi kafasina koymus bir korkak sevgilin. Ayrilacak muhtemelen
bunu demesinden aşikar belli dimi ;( :( ara vermesi işareti ordan mı anladınız
Cevap
11Cevap
Ayrılık sinyalleri çaliyor :)
ara vermesinden face şifre değiştirmesinden anladınız dimi :'( ben napmalıyım peki
hiçbişey yazmıyım demiyim yani
Baskasini bulmuslardir... Bence hic orali olma. Ciddi niyetli bir erkek sevgilisini yari yolda birakip ailesine rezil etmez.
2 yil ciktik. Namazinda orucundaydi... Gucendim. Issiz kaldi, ayriydik geri dondum... Ailesi sanki kotu biriymisim gibi hep tanismayi erteledi. Is buldu ve beni birakip, kavgalarimiza sebep olan kiz kardesim dedigi lise arkadasiyla evlendi... Hem de ablamin dogum gununde..7 yil oldu.4 yil aradan sonra donmustu bana ve sonra yine gitti iste... Guvenme ve bekleme kardesim... Hayatimin en guzel 7 yilini onun gibi bir p. c icin harcadim. Annesi olacak kadina da hakkimi asla helal etmeyecegim. Onlar istemiyor diye isten ciktim, sevgilim issizken arka ciktim... Ana kuzusu erkekten koca olmaz. Anlarim ki, namussuz olursun o zaman istemezler ama bu durum farkli.
işte insanın canını yakan da o ya bende kapalıyım kendi halinde bir kızdım benim sevgilmde o kadar temizdi ki sigara içki yok namazını kılar benim üstüme nasıl titrer... hediyeler mektuplar yazar ne iliyim bir sürü şey o kadar mutlu ediyodu ki beni ama ailesi baskın çıktı belli bu soruyu sabah açtım sordum şimdi baktım instgarmdan engellemiş ordaki ismimizi resmimizi kaldırmış faceden mesaj attım cvp vermedi aradım az önce konuşmak istemiyorum şu an zorlama yazmış... o kadar net belli ki ayrılacağı ara veren adam böyle mi yapar... faceden çıkartmamış orda ilişkisi var yazısı hala duruyo... bana açıklama yapmadan gidiyo insan bir bişey der ama niyete almış belli... bende son sözümüi içimdekileri söyleyip bitircem :(
Benimki de kapali ailedendi megerse keske ickici sigaraci kumarbaz ateist olsaydi da adam olsaydi. Namusun dindari dinsizi olmuyormus... Aldatma vardi, aileme de tanistirmistim. O da Facebook'dan engelledi gitmeden. Meger o sur. kleymis ve beni ailece oyaliyorlarmis... O kadina oyle laflar ettim ki, cevap bile veremedi. Ahlaksizlari bosver. Beni savunamayan, nisanlisini eski sevgilisine ezdirten erkek zaten evlense de bosanir...
Sakin birsey yazma ve arama. O pisman olur yazarsa da tersle ve ilgini kes...
Ayrıldık canım beni her yerden bir anda çıkartı sildi ve ayrılalım bile demedi açıklama yapmadan gitti bende çıkarttığını farkedince ağzıma geleni yazdım allaha havale ettim seni bana yaşattğın şu acıyı aynsını sende yaşa dedim.. watsaptan attım hala görülmedi msjım.. annesine arayıp onada iki çift laf etmek istiyorum ama bilmiyorum
Yapma bosver. Annesi zaten iyi biri olsaydi, seninle oynamazdi... Allah onlari bildigi gibi yapar zaten. Sen dua et ki boyle biriyle evlenmemissin...
Çoook kızdım ağır konuştum okumadı bile mesaj gjrmedi yarında hediyelerini yollucam erkek kardeşim götürcek iki çift lafım var diyo gidip konuşcam gelcem diyo
Yollama.. :D Ben yolladim o yollamadi kullandi. Ben de geri aldim ve eskiyene kadar kullanip atiyorum. Onlar senin hakkindir ve kullandikca daha da degersizlesiyorlar atmani ve onu herkes gibi gormeni kolaylastiriyorlar... Ayrica kardesin giderse olay cikar cinayet bile cikabilir. Sakin yollama.
Ne bu çocuk oyncağımı bana biri bunu dese net ol derin. ilişjide öyle aramak vermek olmaz arkadaş değilsiniz. yerinde olsam net ol derdim.
cevp vermedi ona benzer bişey yazdım ama yok cvp
O zaman yapcağın tek şey yoksaymak san bunları yaşatan korkar birini düşünmemen lazım gururlu ol.
Arayı açarsanız soğursunuz annesiyle babasıyla evlenmicen o yüzden seviyorsan bırakma.
Arafta kalan birinin sizi de dokuzuncu köyden kovulmuş gibi hissettirmesi normal..
Konuşmayalım diyorsa ses etmeyin.
Çocuğu bırak biraz toplasın kendini. Senin ve ailen arasına sıkışıp kalmış.
evet fazlasıyla kaldı napmalıyım hani ben sabrettim hep destek oldum yanında oludğumu sevdiğimi söyledim... olgunlukla sabırkal bekledim ailem de aynı ama, bilmioyrum şu an napmalıyım ne demeliyim
bir de üstüne üstülk face şifresini değiştirince iyice kötü oldum bilmiyorum
Senden biraz uzak kaliyor. Usteleme bence. Birak kafasini dinlesin
hımm tamam peki bakalım bir kez yazdım niye böyle yptın üzdün beni dedim başka bişey yazmım o zaman :(
Bencede yazma birak kendisi dusunsun
bence üsütne gitme biraz rahat bırak sana karşıda mahcup kalmış
bir süre üstüne gitme bunalmıştır rahatlasın kafasını dinlesin herşey yoluna girer.
inanın üstüne gidecek bişey yapmadım ama bizim eve gelmeleri babamın karşısına çıkarttım ben onu bu da o açıdan baktığında kendini kötü hissetti seni ailene mahçup ettim sana da üzülüyorum diyip duruyodu.. kendisi de annesini ezemiyodu... hep destekçisi oldum allalh büyük ben senin yanındayım kararını ver dedim bir büyüğüne danışdedim onlarda böyle söylemiş ondan sonra bir mühlet konuşmayalım dedi bana ne yazıyım napıyım sence
artı face şifresini neden değiştiriyor dün konuşmayalım bir süre dedikten sonra değiştirmiş şfreyi
üstüne gidiyorsun dan kast ettiğim bir süre yalnız bırak düşünsün ferahlasın yoksa sen zorluyorsun sıkıştırıyorsun anlamında değil face falan hikaye şeyler değiştirse ne değiştirmese ne bunlardan daha güzel ve önemli şeyler var. bir süre yalnız bırak bişiy yapma bence
Ayrıldık beni her yerden bir anda çıkartı sildi ve ayrılalım bile demedi açıklama yapmadan gitti bende çıkarttığını farkedince ağzıma geleni yazdım allaha havale ettim seni bana yaşattğın şu acıyı aynsını sende yaşa dedim.. watsaptan attım hala görülmedi msjım.. annesine arayıp onada iki çift laf etmek istiyorum ama bilmiyorum
peki bişiy sormak istiyorum ne kadar süredir birlikte idiniz?
Sene dolmamıştı
Çok kısa süredir birlikteydik
sıkma canını nasıl oldun atlatmaya başladın mı?
Yok hayır ayrılalı bugün 2 gün oldu aramadı msjlarıma cvp vermedi görmedi yani... bir kez atmıştım: ( yarın erkek kardeşim aldığı hediyeleri götürcek iki çift lafım var ona söyleyip gelcem Dedii senle dalga mı geçti bu bir konuşup geliyim niye böyle açıklama falan yapmadan her yerden silip ayrılmış hesap sorucam diyo
ben senin yerine olsam gerek duymam artık iletişime bile geçmeye gerek yoktur bence
Biraz zaman vermelisin. Kafası karışık belli ki
hiç bişey yazma diyosun yani... ya bu düşünmenin sonucunda ayrılırsa.. bilemiyorum ama kafaya koyan ben bişey yazsamda ayrılacak yazmasamda ayrılacak... artı babama gelip açıklama yapması lazım... bilmiyorum nolucak
Tekmeyi koymus totona
Ayrılığa zemin hazırlıyor
aynen maalesef face şifresini bile değiştirmesi çok şüphe uyandırıcı
Boşver
Kendini hazırla ayrılık kapıda
:(evt
beyin ölümü gerçekleşmiş
Ayrılmak istiyor işte
baska bir kiz var
Sen ayrıl acıma.
bitmiş :(
:( çok belli demi napıcma ben ya hala facesinde ilişkisi var yazıyo... o duruyo ama bana böyle ara koyması hiç iyi olmadı
üzülmüş çocuk
evet çok üzgün bende ;( :(
haklısın beklicem ozaman bişey yazmadan
net olsa ara vremek nedir ya :(
evet öyle elinde değil ama ne biliy daha başka bişey yapabilirdi ama kendi bilir artık ya beni seçecek ya ailesin ;(
ben annesini ezsin geçsin kırsın döksün istemedim diyemem de zaten ama ortada bir sebeb yok niye geldiler o zaman evimize iki kez geldi herkes öğrendi çoğu akrabam biliyor benim onurum gururum yok mu duygularımla niye oynuyo annesi madem kocasını dinleyecekti yola çıkmıcaktı bana da umut verildi ama öyle diyosunda... ben allahtan korkarım kötü şylere sebeb olacak hiçbişey yapmadım yaptırmam da ama hani ben kapalı dininde bir insanım bir kusurum yok sevglim öyle diyodu dört dörtlük ağrıladım saygıda ikramda tatlı dilde kusurum olmadı ne diye istemiyorum peki :( hani kötü yoldan kız mı alıyosun da engel oluyosun oğluna o çocuk yetim kalmış küçükkenden yetim hakkı yiyolar benim hakkıma giriyolar :(
Bikmis
Yaşlarınız kaç?
ikimzde 26 yaşındayız
peki neden 2 yıl sonra demiş ailesi?
sebeb söylemiyolarmış.. kadın kocasını dinlioyor ona uydu sonuçta üvey baba işte her işini buna yaptırıyor kullanıyor bir nevi evlendirme taraftarı değil ya da kafasında başka planları var kız çekip gitsin ayrılsın istiyor çünkü hiç br kız 2 yıl beklemez.. hele 26 yaşında evliliğk çağında olan biri bunu biliyor bilerek yapıyo gibi geldi bana... sevgilimde en çok buna sinir oldu niye sebeb söylemiyorlar diye
Bence hata sevgilinde. Ailesi değil o evlenecek seninle. Gelsin alsın seni seviyorsa. Ben çok duydum öyle hakkımı helal etmem laflarını, torunu kucagına alınca her şey bitiyor anne babalarda ;)
işte annesinin laflarından etkileniyor belli ki evin tek çocuğu başka kardeşi yok annesi üvey baaba yanında büyütmüş bunu gerçek babası ölmüş fazlasıyla bir tarafı ezik güçsüz... kadın da kocasını dinlemey başladı
benim yaptığm şu mücadeli emin olun hiçbi kiz yapmaz ama, işte o cesaret etse her şey olacak ama yapmıyor byle bir mühlet konuşmayalım diye mesaj atınc çok üzüldüm şu an
Umarım sonu güzel olur kardeş.
sevmez artık bitti
ayrılabilir
Sevmez seni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar