Üst komşum ses yapıyor kabullenmiyor bagırıyor?

Biz yeni bir daireye taşındık 3 ay oldu ilk geldiğimiz zamanlarda yukarıda cok ses geliyordu çıktık yukarı kadın açtı kapıyı diyor ki ben tek yasıyorum ben ses yapmam neyse sonra bugunde gumgum kosturma sesi vs geldi sesi gectim ev titredi yani kardesimi yolladım uyarsın diye kadın birden bagırmaya basladı ama goren bişey oldu sanar öyle bağırıyor kadın ben ses yapmıyorum sizin aşağınızdakiler ses yapıyor dedi kardesimde yukarıdan gelen sesi asagıdakiler nasıl yapabilir diye sorunca kadın daha çok sesini yükseltmeye başladı yok benim kapıma gelmeyin ikidebir falan dedi sanki hergün kapısına cıkıyoruz sanacak duyan bizde anladık bu kadın boyle bagırmaya devam edecek kendi dairemize indik kadın hala bagırıyor hatta apartmandakileri bize karşı kötülüyor kışkırtıyor beni şikayete geldiler vs diyor apartmandakilere biz napıcaz bununla

Üst komşum ses yapıyor kabullenmiyor bagırıyor?
Cevapla