AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
123Cevap
Onca yıllık evli bir adamla birlikte olmayı daha doğru yıl önemsiz evli bir insanla bile bile birlikte olmayı nasıl kendine yedirebiliyorsun ya
Hastamısın sen? Ne işin var baban yaşındaki
adamla yazık sana
Baban yaşında biriyle birliktesin good job, ah üstelik evli
Geçmiş olsun anlattıkların gerçekse seni mutlu edemeyecek biriyle devam etme derim
Kafan neden karışık, adam evli işte. Her şey net. Yaş farkını demeye bile lüzum yok...
Çevrende genç ve bekar bulamadın da mı o adama gittin
ailen bu ahlaksizligi duyunca kabul etcegini mi saniyorsun. pedofili herif
Adamın maddi geliri demek ki yüksek. Sende kısa yoldan parayı bulmuşsun.
Senin ona karşı hissizleşmen vicdanın aslında ama sen kendini başka şeylerle kandırıyorsun o adam eşini aldatmış sende onu er ya da geç aldatacaksın bunu unutma yuva yıkanın yuvası olmazmış derler.
Para para para para 😂😂
Hala soruyorlar ne buldun. Kiz akıllı 2 sene dişini sıkacak sonra nafaka araba ev. sonra yeni biri..😂😂
Kanki 19 yaşında daha temizliğini yeni öğrenmiş sıçık birisin bir de istediğimi veremiyor diyor burun kiviriyorsun. Komigime gitti bu
Sakın sakın, bu günaha girme. Yuva yıkma. Sabi’nin günahına girme.
Ben neden yuvayı yıkayımki bana gelen adam evlenmek isteyen adam boşanmak isteyende adam ben niye suçlu oldum ki şimdi
Empati kur. Eğer evli olsan ve böyle bir şey aynı yaşadığın gibi başına gelse ne yapardın. Ama doğrucu bir şekil de düşün ve karar ver
Senin k1nın bozuk, sen ne biçim ınsansın ya baban yaşında. Allah senı 1slah etsin. Senin gibilere ne denilir biliyosun da ağzıma yakışmaz. Sonra h1mile kalınca bi bklar yiyince buraya gelme
Ön yargılı davranma
Sen kendine bi baksana utanman yokmu babana yazık senin, babanın yüzünü yere eğdirip eziyosun sen. Allah sana soracak
Benimle alakalı hiç bir şey bildigin yok hayatımla alakalıda boş yorum yapma
Genç birini bulamadın mı, o adam seni kullanacak, gençsin çıtırsın diye. Git buruşmuş adamla birlikte ol sana ne desem az Allahından bul
Ne kadar boşsun
Senin miden geniş yawrum
Yuva yıktın
Ve her kimle olursan ol
Yuvan olmicak.. çok zavallısın
Yarın altına sçarr sen temizlersin
İyi günler diliyorum 😌
Helal Begüm
iyi misin ben niye yuvayı yıkayım ortada yuvamı vardı sanki kendide söylüyordu beni tanımadan önce sürekli mankenlerle aldattııgını adam iş adamı benim ne suçum var adamın zihniyetinde boşamak varsa
Bence sorun sadece o mevzu değil uyumsuz olduğunuzu ve bunun yanlış bir şey olduğunu günden güne görüyorsun
Yanlış işler yapıyorsun. Adam eşinden ayrılmaz. Sen de metres olarak kalırsın. Yaşın genç kendi dengini bul ve ondan ayrıl.
babası yaşında evli adamla ilişkiymiş anca kullanır fallos yapıp seninkini bırakır kabak gibi ortada kalırsın
Soru trolse yazıklar olsun. Değilse daha çok yazıklar olsun.
İlişkimizden kimseye bahsetme dedim sen internette soru sormuşsun! Terkediyorum seni! Boş ol! Boş ol! Boş ol!
şu an böyleyse ilerde daha çok sorun yaşicaksın şimdiden vazgeç o yoluna devam etsin sen yoluna devam et senin önünde koca bi yol var fakat bunu anlaşılır bi şekilde ifade et şiddete başvurabilirim umarım troldür
19 yaşındasın bütün bu planları bacak kadar boyunla yapıyorsun ama bacak kadar boyun kadar mutluluğun olacak demedi deme
para varsa ayrılma. evlen jigilo tutarsın adam zaten 10 sene sonra ölür.. parası sanada kalacak.. SONRA git kendine 10 yaş genç si.. kıcı bul
3 sene sonra sana yetmeyecek daha da erkekse çocuğu çocuğu ile belkide yatacaksın ya da baskasi olacak cok leş
Bu birlikteliği gerçekten istiyormusun öncelikli olarak bu sorunun cevabını netleştirmelisin. Yetersizliğinin nedeni sizin ilgisizliğiniz olabilir mi eğer böyle değilse bu ilişki yürümez.
İleride bitecegiğini düşünüyorum şahsen ileride kendimi garantiye aldıktan sonra terketmeyi ama evlenirsek ne bok yiycem
Ve o süreye kadar isteksizlik anlaşılırmı
Bence bu ilişkiyi fazla uzatmamalısın, ancak ayaklarının üstünde durabilecek gücün yoksa zamana yaya bilirsin
İsteksizmi yoksa ikdidarsızmı
Detaylı anlatmak isterdim ama burası uygun olmaz sanırım
Bu kızlar neden bu kadar geri kafalı yaş farkına bak
HaydaaaaKız baban yaşında adam sana yeter mi İleride sen onu aldatırsın
Senin ailen bu durumu nasıl kabul edebildi? Ona olan ilgin sevgi mi yoksa Onun parası mı?
O adam boşanıp seninle evlenmicek yurt dışınada yerleşmiceksiniz. Adam seni kapatması yapmış.
Bir erkeğe sadık olmam artık bu ne kaç yaşında ki kızla yuh umarım teoll dur çoçuklarına karısına nasıl bakıyor
Ailen nerde?
Doyumsuz flörtöz olduğun için mi sadık kalmazsın yoksa aşka mı inanmıyorsun?
Erkeklere güvenmiyorum sevmiyorum hiç birini onlara sadık olmak aptalık benim için
Kaç yaşında kızlara bakıyorlar
Kaç yaşında kızlara bakıyormuşuz?
Kadınin kadına bunu yapmaşıni hiç anlamiyorum abi ya.
Kinamiyorum kesinlikle ama adam 15 yıllık evli demişsin diğer kadına üzülmesin mi
Ne yani ben olmasam ne değişecek
Sevmiyor karısını
Eğer isteksizsen ayrılmalısın. Ayrıca yuva yıkmaya hakkın yok.
Daha iyi erkekler var hem. Hayallerini düşün bir de
Aferin sana gecrektne
Senin kendine layık gördüğün böyle bir hayat mı?
Umarım aklın başına geldiğinde iş işten geçmemiş olur.
Yaptigin cok yanlis o insanin gunahina giriyosun toplumcada ayip yazik degilmi
Kız zillliiii ne yaptın sen öyle yuva yıkan pis insan olmuşsun sen
Helal sana bir cvp yazsak adimiz abaza oluyor dayi amca oluyor bu nasil mantik.
@Dildarbesi36 nickname'in dil darbesiyken böyle konuşman da ayrı bir garip özgüvensiz insan.
Akliniz seyinizde demi baska anlami olamazmi ozguvensiz ukala kadin
Yanlış toldasın göz göre göre batağa ilerliyorsun sürekli kendini bi şeylerle avutmuşsun yavaş yavaş perde kalkıyor adamdan ondan soğuyorsun
Bi erkek en ufak bişey dese sapık diyonuz siz sapıklığın kitabını yazmışsınız ama kılıfı güzel uydurduğunuz için modern oluyonuz
Bana trol gibi geldi.
Değilse de Allah akıl fikir versin demekten başka diyecek söz yok.
Midem bulandı.
Bize abaza dersiniz dayi amca dersiniz her naneyi yersiniz ah bu kadinlar hem evli biliyon simdi vicdan yapiyon.
hahahaha. D :D baban yaşındaki adamlamı kırıştırıyon :D
Hahha komik seni
Babam 48 yaşında bikere
hahaha benim en küçük amcamda 42 a q :D
Ben nasıl Bi muhabbete şahit oldum şimdi ve tipini aşırı merak ediyorum senin neye benziyorsun acaba
Kendiöi övmek gibi olmasın ama mankenlik yapıyorum insanlara göre aşırı güzelim
Adam ise orta kilolarda 1.77 boylarında hafif yapılı yüzü hoş killi sakallı siyah saçlı bir adam yaşını hiç göstermiyor
Bende mankenlik yaptım 1.91 boylarında felanım da sen neden böyle Bi hata yaptın
Para için mi kendini harcadın
1.5 sene önce tanıştık devam etti ayrıldım kaç kere döndüm dolaştım geri döndüm yine ayrılamıyorumda ailem olarak bellemişim onu
Sen kaç yaşındasın
19 yaşındayım hayır para için olmadı burada canım saçma görüş yapanlara sinir ettikleri için bende para vs konusuna girdim sinir oldum çünkü adam zengin ama ben ayrıldığımda ondan daha zengin sevgilim oldu adam aşıktı bana ama bırakıp yine bu ilişkime döndüm
Para ypk yani işin içinde bana aile gibi davranması beni mutlu ediyor ben baba sevgisi vs almadım hiç yurtta kaldım o bana baba gibi anne gibi sevgisini veriyor ve bu beni çok mutlu ediyor vermeyi kesse çok perişan olurum
Saygı duyuyorum ama yaş farkından dolayı Türkiye şartların da pek hoş karşılanmıyor hoş karşılanmaması iyi değil ama yaş farkından dolayı da Bi zaman. Sonra sende tatmin olamayacaksın
Tatmin olmama sorununu artık umursamıyorum bile gelecegime mesleğime odaklandım
Kötü ama böylesi beniö için daha iyi
İlişkiye girerken memnun olmadan kalkıyorum ama bu bana hep şunu hatırlatıyor bundan daha önemli şeyler var
Eğer senin için iyiyse böyle ben sana saygı duyuyorum her zaman iyi ol doğru bildiğin şeyleri yapmadan önce de sorgula birgün Bi yerde karşılaşırsak çay kahve bişey içelim daha ayrıntılı dinlerim hikayeni mutlu olman dileğiyle hoşcakal
19 ve 43 ve evli.. ne diyim ayni sey basina geldiginde aldatildim diye aglama.
Yuva yıkanın yuvası olmaz bbunu unutma birde ileride seni doyurmaz
Boşanmaz ve sende metres olarak kalırsın.
metres kalmam canım zamanı gelince elinden herşeyi alıp tekmeyi atan olurum hadi canım
şu an metres olduğunu kabül ediyorsun ama zamanı gelinceye kadar.
Metreslik bunamış deniyor canım biz evli gibiyiz ailesi bile biliyor beni
Evli gibi yaşıyorsunuz ama hiç bir hak iddia edemez vaziyette metres olarak tabiki. Bu ay tuttuğunuz evin kirasını ödemese gidecek yerin var mı? Asıl olan nikah cüzdanıdır. Mühür kimdeyse malın sahibi o dur. Yani karısıdır, sense çıkarın uğruna sadece kapatmasın.
Doğru diyorsun
Kullanıp atar dikkat et Allah korusun amacı bellidir onun
Bence sacmalık, kendine bak adama bak, nıye ysşina uygun birini bulmuyorsun
Yani yatakta sifir nerden verdin bence birak i adami
Evli adam karısını aldatmış sen nasıl güveniyorsun adama seni aldatmayacağına.
Yani kızın yaptığı doğru diyosun evli bir erkekle beraber olmasını
Allah aşkına kızım ya gençliğini böyle boş şeylere adama lütfen ya
Bu gerçekse daha bu yaşta hayatini kendin skmissin bravo
Yeminler olsunki soluduğunuz oksijen ziyan.
Hiç mi baba sevgisi görmedin bu nasıl bi arayış
😊👏👏👏👏👏🙏
Pişt baban sana okula gidecek para da mı vermedi yazmayı da bilmiyorsun kızım ya
“Kocasının parasında gözü var” O onun kocası onun malı farkında mısın ahahahah senin gibi canım kardeşim değil onun hakkı kocasının her şeyi. Kocasının parasının yarısı onun sayılıyor anayasaya göre.
Hksjdkdjdh yazamıyor bile anladık okula dahi gitmedin
Aynen
Kardeş keşke üzüldüm baban sana babalık yapsaydı da 19 yaşında kız değil kadın olmasaydın baban yaşındakinin altına düşmeseydin üniversiteli olsaydın
Jsjs sen nasıl bir safsın
Burada sana hakaret etmedim saflığından bahsettim ki evli biriyle olman seni metres yapıyor onun karısının çocuklarının sana hakkı zıkkım olsun mesela.
Sadakatsiz dizisi gerçekmiş
Seni kullaniyor klasik evli adam yalanı
Helal olsun kızların akıllısı da var demekki
boşanması zor ama senide doyurması daha da zor
Hahahhaha
Baban yaşında adam yahu utanmaz kız
Bilmeyecek bir şey yok. Kendini eskort gibi adama pazarlamışsın. Adamı yolup bırakacaksın son olarak
İmam nikahını eğer ailelerden iki kişinin şahitliğinde yapmazsan geçerliliği yoktur. Siz sırf ilişkiye girmek ve kendi vicdanınızı rahatlatmak için kendinizi teselli etmişsiniz. Adam seni metresi gibi kullanıyor. Emin ol evliliğinde gram sorunda yoktur.
Bende onu kullanıyorum rahat ol benden gittiği günde soyup soyulmuş şekilde karısına gitmiş olur canım
Dediğime geldin işte. Bunun adı fahhişelik ve o..’luktur. Kızıp gücenme. Doğru tespit bu. Bedelini ödemiş olacak sonuçta
Fiyatını söyle de bizde bilelim
Boşanıp bana gelecek
Senidr aldatıyordur kocan
Buralarda gezdığine göre
Sizin * kokuyorsa ben ne yapayım
Ben erkeğim canım. Hayatını böyle boş işlerle harcama. Giden zaman geri gelmeyecektir.
Sahibinden mi alacaksın parayı?
Evet :)
Yorumlarını okudum aşağıda. Yetim büyümüşsün. Çık bu yanlışlığın içinde. Hayatta başka değerli şeylerde var. Emin ol huzuru bulamazsın böyle
burada çok yargıcı dolu
Ne yazsam boş buraya hiç biri ne yaşadıgımı neden bu şekilde oldugumu anlamayacak
Olsun ama hep bir ümidim var
Siz yargılayın beni sorun yok
Ne diyeyim ateş düştüğü yeri yakıyor.
Sen ateşler içinde doğmuşsun.
Umarım hayat sana doğru yolu gösterirde huzura kavuşursun
hiç mi utanman sıkılman yok
Utanmam gereken konu nerede acaba?
deden yaşında adama utanmadan sevgilim diyorsun a q
Senden genç duruyordur eminimki
tabi canım kesin öyledir
Gerçek değilse komik, gerçekse daha da komik.
Buna inaniyomusun sende