merhaba ben 19 sevgilim 43 yaşında evli bir çocuğu var 15.20 senelik evliler 1.5 senedir beraberiz ilk ilişkimize başladığımızda ayrılmayı düşünmüyordu taki bana aşık olana kadar eşinde memnun olmayan bir adam kendi evimize yerleştik evimizi döşedik yanıma haftada 4 gün sürekli geliyor eşinin yanında haftada 3 gün falan oluyor 2 aydır aralarında bir şey geçnediğini söylüyor ve kısa süre içerisinde boşanacağını söyledi bende şu şekilde soru sordum neden ben varım diyemi bana şu şekilde cevap verdi hayır bu beniö aklımda olan birşeydi ona haksızlık yapıyorum en azından oda kendine bir mutlu hayat ve evlilik kursun dedi ve şaşırdım bu şekilde konuştuğunda çocuğunununda bizimle yaşayacagını beraber yurt dışına yerleşecegımızı planlarımızı kırduk onu şok seviyorum ama ona karşı içimde bir isteksizlik var bu neden oluyor bilmiyorum onunla bir şey yaşayasım gelmiyor eskiden böyle değildi bana çok pasif gelmeye başladı ama bırakamamda zamanında bırakıp başıma çok sorun geldi ve tekrar barıştık ilerde evlenirsek pasifliği bana sorun yaratacakmı bilmiyorum kafam aşırı karışık ne olur nasıl olur bazen aldatma düşüncesi bile oluyor kafamda istediklerimi hayalimdeki ilişkiyi vs bana veremiyor ama güçlü olması beni mutlu ediyor yatakta iyi olanı bulacagımı ama erkek olarak güçlü birini bulacağımı düşünmediğimden dolayı kopmakta istemıyprum kafam çok karışık ne yapıcam bilmiyorum isteksizliklerimin başladığının farkına varmaya başladı ama onun pasiflihinden dolayı oldugunun farkına hala varmadı bu beni sinir ediyor
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kusura bakmayın. Asla amacım sizi kırmak veya ön yargılı davranmak değil öncelikle bunu bilmenizi isterim. Açıkçası benle ilk tanıştığında ayrılmayı düşünmüyordu, şu anda ayrılacak düşüncesini okudum gerisini okumadım.
Evli bir erkek boşanacağım, seninle evleneceğim gibi cümleler kurmasına inanmayın derim her zaman bu ilişkiler hüsranla sonuç alır. Şu anda almasa bile ileriki hayatınızda mutlaka alır. Yanlış anlamayın ama gözü yaşlı bir kadının ahını asla almayın. İnancınız var ise ahiretinizi de geleceğinizi de yakmayın.
Yaş farkı da çok arada kuşak farkı fazla. Biz çocuklar olarak kuşak farkı olduğu için ailemizle bile anlaşamıyoruz ki bu hayatta bize en çok tevazu gösteren insanlar. Hemen bırak git diyemem seviyorsan zor olur. Ama zararın neresinden dönersen dön senin için iyi olur. Okuyup bir yerlere gelmelisin ilerde çok pişman olmaman için. Her türlü dinlerim seni çok da iyi anlayabilirim. Hayatın başında yaptığımız hatalar geleceğimizi çok fazla etkiler ileriki hayatın da ne getireceği belirsiz malum.10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılMerhaba,
Bazı şeyleri net söylerken amacım seni kırmak veya bana göre olan doğrularla övünmek değil. Yuva yıkanın yuvası olmaz. Sen onu veya o da seni ailesi gibi hissettirmiş olabilir. Ama belki bu sadece bir yanılmadan ibarettir. Senin baban 48 yaşında. Bu adam 43 yaşında. Ailende, annende, babanda göremediğin ve eksik kaldığını düşündüğün her şeyi onda aramışsın. Yani eksiklerini kapatırken bu adam senin için dönüp dolaşıp her seferinde gidebileceğin umut kapısı olmuş. Ama unuttuğunuveya olayların üzerine gelmesiyle gerçeği göremediğini düşünüyorum. Öncelikle umut kapısı olarak ona bağlanmamalısın. İnsan bazen kendine bile güvenemiyorken kula kulluk yapmanın anlamı yok. O dayanak bildiğin kişi evliyken seninle beraber oluyor. Senleyken de bir başkası ile yapabilir cümlesine de ama eşini düşündüğü için, o ayrılsın mutlu olsun diye diyorsun ancak ya bir gün senin içinde bir gün bu sözcükleri kurarsa. Boşanmayı da geçtim. Sen 19 yaşındasın. Daha çok gençsin belki hayattan beklentilerin, hayellerin var. Bu adam ise 43 yaşında. Hayat sadece kendini tatmin etmek anlamına gelmiyor. Arzuların varlığı bir gerçek ama okulunu okuyup kariyerinle ayakları üzerinde durabilen, eşine cinsel anlamda değil hayatının aşkı ile bakabilen birisi olsan daha iyi değil mi? İlerliyen yıllarda daha büyük sorunlar yaşamamak için bugün, o adamla evlenmemeli ve kendine yeni bir sayfa açmalısın.10 Yorumla
+1 yılbence iyi olmuş boşanmaları gerekiyormuş bomboş evliliklerini zorla sürdürüyorlarmış kurtarmışsın kadını da adamı da
12 Yorumla
Soran+1 yılTabi ne demezsin
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, sadece başlıktan bile bu ilişkinin yaş olacağı ve size uygun olmadığı o kadar belli ki. Lütfen kendi denginize göre biri bulun. Yanınıza eş olarak aldığınız kişi sizin gibi ya da size yakın biri olmalı. Özellikle manevi açıdan sizi mutlu edebilmeli yani para pul, cinsellik bunlar aşırı önemli şeyler değil. Bir ilişkide önemli olan bence o insanla huzur bulabilmeniz ve gerçekten yanınıza duruş olarak, vücut dili olarak ve düşünce olarak yakışmasıdır. Sağlıklı iletişim kurabilmek, anlayışlı olabilmektir örnek biri ilişki. O yüzden içinde bulunduğunuz bu ilişki bence son derece sağlıksız. Ben ayrılmanızı tavsiye ederim. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
87
Cevap
122Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılYani aradaki yaş farkını bir kenara bırak adam evli evli birisiyle ilişki olmuyor emin ol olmuyor yani sonu yok
31 Yorumla
Soran+1 yılBoşanınca oluyor :)
+1 yılBoşlukta kaldığın için bu adama tutulmuşsun. Gerçekten üzücü bir durum. Bakış açın farklı olsa mantıklı düşünebilsen, emin ol o adamdan kat kat kaliteli erkekler var. Ama onlar sevgililerinden değer görmüyor. Senin durumun duygusal. Mantıklı karar verirsen doğru sonuca ulaşırsın. Yargılamak bana düşmez. Sonunda üzülecek olan ben değilim... Kimse de sana üzülmez. O adamın da umrunda değildir senin durumun. Sen daha kaliteli insanlarla arkadaş olabilirsin. Duygusal anlamda kalıcı olana yönel. Arkadaşa ihtiyacın var senin.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı. Şöyle düşün sen şarjı %100 olan bir telefonsun o da şarjı % 30'a düşmüş tasarruf moduna geçmeye hazırlanan bir telefon bu yaştan sonra ne bekliyorsun ki bu yaşta ki birinden sen gençsin yaş aldıkça isteğin de heyecanında mutluluğunda artacak oysa seni hep dibe çekmeye çalışacak nerdesin nereye gittin o kim sana niye baktı telefonunu ver bakıcam şifren ne çıkamazsın hayır ben yapamam ile senin hayatını emecek hani güçlü güçlü demişsin ya hele bi aldat o gücü sadece seni mahvetmeye yarayacak başka bir işine yaramayacak bunu zamanla anlarsın ama umarım geç olmaz eşiyle boşanmayı çoktan aklına koysa da sen başkasının nikahlı eşiyle düşüp kalkarak kallavi bir ah aldın mutlu olacağını hiç düşünme canım
00 Yorumla
+1 yılSenin tek derdin o adamın madfi gücüyle rahat bir hayat sürmek sevgi olmadığını da kendin söylüyorsun zsten bide yorumlarda adam zaten karısını sevmiyor beni ondan tercih ediyor demişsin sen kara kedi gibi araya girersen adamın karısından soğuması zaten normal bir şey değil mi geç bunları anacım sen şu pozisyonda sadece escortsun veya metres ikisii de aynı kapıya çıkıyor nasılsa çünkü ancak bir escort para ve maddi yardım karşılığında bir adama kadınlık yapıp kendini kullandırır😝midem cidden bulantı KS halkından özür🙏
21 Yorumla
Soran+1 yılSanane 🧀 😂😂😂😂
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Sorun troldür inşallah diyecem ama bu kadar açıklama yapmışsın okudum..
Cahil biri değilsin, senden ricam
Neden Evlilerle Olunmaz Biliyor musun?
Bu yazıyı bi oku, kendinde bi test et bakalım.. Sen gerçekten hayatını karartmak için neler yapmış ve yapıyorsun... Lütfen oku sadece..
Kendine saygın olmalı...23 Yorumla
Soran+1 yılOkudum mantıklı ama sorun adamlardaysa bizim suçumuz yok
- +1 yıl
Okudun ama senin Evli biri ile kendini ikinci planda görmen, o adamın boşanacam demesi ve senin mutlu olacağını düşünmen, ilerde sen en güzel yaşlarında iken onun artık sana hiç bir anlamda yetmemesi, sen varsın diye düzeltebileceği bir ailesi var iken artık hiç oralı olmaması.. Sorun kimde şimdi bir daha söyler misin? Okuduğuna emin misin?
Soran+1 yılayrılırım olur biter ben ona bağlı yaşamıyorumki eşiyle mutlu olmayanda o
Ben zorla yanıma gel demiyorum ki eşine asıl yaptığı haksızlık ben ayrıldım kaç kere geri barıştıgımıda hala aynı adamdı yani suç bendr olmuyor evet buna ortaklık yapıyorum sebebpleriö var ama ileride boşsansa bile en azından beniö yüzümden olmayacak sonuçta adam mutlu olmadığı için kadına haksızlık yapmak istemediği için ayrılacak ilerde bizden olmasa ben ayrılırm ben olmayan bir ilişkiyi yürütmem
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılPasiflik derken? Sen 17,5 yaşında 41 yaşında evli ve çocuklu bir adamın metresi olmuş basit bir ergen oyuncaksın, o kadar. Karısından memnun olmadığı için değil, pedofili yönelimi olduğu için seninle beraberdi. Çocuğuyla aynı evde yaşayacak olsanız zaten sen onu onunla da aldatırsın. İşler ciddiye binince tüm fantezi gitti, eğlencesi bitti di mi? Zavallı insanlar sizi.
13 Yorumla- +1 yıl
Böyle bir yorumda bulunup bana ahkam kesmen ne garip
- +1 yıl
Ne alaka canımsın.
- +1 yıl
O canım sensin önce insanlarla konuşmayı öğren. burada ne yazıyorsun gelmiş görüşümün altında ne yazıyorsun hadi yoluna git belanı başkasında ara
- Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.
+1 yılO seninle çok şeyi bulur.
Fakat sen onunla pek bir şey bulamazsın.
Cinselliğe doyarsın. Fakat kalan şeyler hep eksik kalacak.
Aklını başına topla. Karşında 43 yaşında bir erkek var. Üstelik evliliğine son verecek bir erkek ve o evliliği son verdikten hemen sonra sana karar veren bir erkek... Sen düştüğünde topuklayıp kaçacak bir erkek.
Aklını başına al.
cut.10 Yorumla
+1 yılUzun ince bir yolda sen gece gündüz yürürsün ama o adam yürüyemez. İlişkilerde yaş farkının önemi burada çıkıyor işte. Şu an senin ona karşı olan her şeyin tamamen bir heves. Onun da yaşını başını almış çoğu erkeğin yaptığı gibi çıtırlık sevdası. Aranızda bir gönül bağı değil, çıkar ilişkisi vardır. Yol yakınken dönmen daha iyi olur.
00 YorumlaKafanızdaki sorular gayet normal. Çönkü siz evleseniz ve 10 yıl sonra sizin cinsel açıdan en iyi bir döneme girerken o 53 yaşına girecek sizin istediğiniz cinsel hayatı karşılamayacak. Siz de ya aldatır ya da boşanırsnız. Büyük bir ihtimale de öyle olacak. Yaş farkı çok.
00 YorumlaAdam karısından boşanıp hayallerinizi gerçikleştirse bile senin ileride çok pişman olacağına çok çok eminim. Bu karmaşada görmezden gelseniz bile ilerleyen zamanlarda aranızdaki kuşak farkıda sorun olacak. Cinsel yaşamınızda sorun olacak çünkü o yaşlarda biri senin isteğini illaki ilerde karşılayamayacak. Çocuğuda sorun olmaya başlayacak. Onun yaşlarındaki birinde daha çok hastalık, rahatsızlık olduğu için onunla ilgilenmek zamanla sana eziyet gibi gelecek. Böyle bir yaşama hazır mısın?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Merhaba👋
Gencecik yaştasın olgun erkek arayışın bir heyecana dönüşmüş olabilir. Evli olduğu için de kendini macerada bulmuşsun ama şimdi işler ciddiye biniyor. Senin yüzünden eşini boşayacak ve evleneceksiniz. 19 yaşında bir baskasının cocuğuna bakacaksın. Unutma ki aldatan bir daha aldatır. Sanma ki sen çok mesut olacaksın. Aldatılacaksın.
Umarım bu yanlıştan vazgecer ve ondan ayrılırsın.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 990 cevap paylaştı.
+1 yılUmarım troldur. Baban yaşındaki adamdan ateşli opusmeler, sevişmeler, mükemmel bir seks hayatı falan mı bekliyorsun? O pasif olmasın da ben mi pasif olayım? Bir de yani Allah büyük konuşturup da başıma da vermesin de o kadar yaş farkı varken cidden neyine nasıl aşık oluyorsunuz bu adamların?
00 Yorumla İlişkide kadının yaşı çok önemlidir. İkinizin arasındaki yaş farkından ziyade. siz hala çocuk sayılırsınız. O ise orta yaşı geçkin bir herif. Böyle şeyler yaşamak için en erken 25 i geçmeyi ve kendinizden yaşça büyük biriyle olmayı normalleştirebilirdiniz.. ve kafanız da bu kadar kurcalanmazdı çünkü daha net bir düşünce yapınız olurdu şimdikine göre.. evlenmeyi çocuğunu da kabul etmeyi göze almışsınız.. Ama bu sizi mutlu edecek mi?
01 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHem cinsim olarak ve hemen hemen yaşıtım olarak 19 yaşında pırıl pırıl bir geç kızken baban yaşında ve bu adam evli böyle biriyle aşk yaşaman beni çok üzdü. İsteksizliklerin konusunda en ufak bir akıl vermeyeceğim umarım evli ve çocuklu bir adamı kendine sevgili olarak kabul etmen bir gün seni pişman eder ve akıllanırsın aksi taktirde üzüldüğüm tek şey o çocuk seni yargılamıyorum bu benim şahsi fikrim 29 yaşında olduğunda karşındaki adam 50 yaşında olucak cidden mi ya? Yaşıtın biriyle gezip tozup eğlenmek varken evli bir adamla beraber olmak sana yakışıyor mu?
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@powerrr4 gerçekten çok üzülüyorum böyle şeyleri gördüğümde
Gizli Üye(25-29)+1 yılYaptığınız yanlış olduğu için böyle hissediyorsunuz ki eğer biraz aklınız varsa gayet normal. Siz evli ve çocuklu olsanız, daha doğrusu sevgiliniz (!) in karısının yerinde olsaydınız diye hiç düşündünüz mü? O çocuğa ve kadına yazık. Aklınızı başınıza alın ve bu ahlaksız ilişkiyi bitirin; yani yapmanız gerekeni yapın.
10 YorumlaDaha küçüksün çok seviceksin ama yanı başında baban yaşında adam olucağı için hiç kimseyle olamıcaksın zor günler geçiriceksin her aşkın peşinden koşma bazen olmuyorsa olmuyor zorlama sanırım baba ilgisi fazla görmedin
15 Yorumla
Soran+1 yılEvet yetiştirme yurdunda 4 sene kaldım reşit olmama 2 ay kala onunla tanıştım sahip çıktı bana ilkim oldu her konuda bilmiyorum hedeflerim var ama ilerde ne olur
Soran+1 yılHahahh mantıklı Eşi beni biliyordu patlamıştık bir kere falan
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Emin ol karısıyla bisi yasamiyodur doğru soluyodur gdkdjsjsj dicem de komik adam daha napsın boşanmaz yalan bulmuş 19 lük citiri hem kullanır hem eşinden vazgeçmez. Sana kolay gelsin eninde sonunda seninde sonun barlar payvonlar bu akilla
01 Yorumla
Soran+1 yılKarısınını kukusu kokuyormuş nasıl olsunki miğde almıyor çıtır olarakta benimle yattıktan sonra onunla niye yatsın 🤮
Gizli Üye(30-35)+1 yılkorkuyorum benimde bir kizim var senin gibi olmasından korkuyorum nasil bir zihniyet afedersin yanindakinin metresi olmayi ne kadar cabuk kabullenmissin oda guzel guzel kullanmis seni beddua ediyorum allah yuva yikanin yuvasi olmasin bu zihniyetlilerede izin vermesin okurken migdem bulandi sen o adamin koynuna nasil giriyorsun ya 🤮
00 YorumlaSorundaki pembe üyelerin bir kısmı erkek önce onu anla. bunların erkek olmadığını anlamadığına göre çabuk kandırılan birisin.
Eşinden felan ayrılmaz o adam. Vurmuş geçmiş işte. Döşediği evde otur kendine genç bir sevgili bul.04 Yorumla
Soran+1 yılDöşediği evde otur derken
Soran+1 yılOturuyorum zaten evde
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu hayat senin kendi kararini kendin ver fakat aceleci olma bak simdiden eksi yonleri ortaya cikmaya baslamis maalesef omur boyu sana cinsel acidan yetmeyeceginin farkindasin bence o da bunun farkina varmalo ya da oturup konusmalisiniz veya tek bir care kalıyor maalesef
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 594 cevap paylaştı.
+1 yılSen de evli olsan sorun olmazdı. Ama yuva yıkanın yuvası olmaz. Bugün senin için evliliğini bitiren yarın başkası için seni boşar. Onun için taze etten ibaretsin. Ha buna benzer bir durum bizde de var ama bizimkisi daha farklı bir durum.
10 Yorumla 43 yaşındaki adamın koynuna girerken nasıl miden bulanmıyor ya. Kokar be o, ıyy. Bildiğin amca bir ayağı çukurda bilmem farkında mısın. 19 yaşındasın ama beyin 15 falan sanırım. Çünkü aklı başında bir insanın yapacağı şey değil.
10 YorumlaSen halinden memnunsun.
Başkalarına tepki vererek de
Günah çıkartıyorsun. Herkes yanlış yapıyor! Yanlış ne? Kime göreden çok neye göre yanlışı tanımlayamayız. Tek bir tanımlanacak yanlış var o da Sen memnunsan başkalarına sorman .10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılEvladı yaşında kızlara musallat olan adamların yasal pedofili hastası olarak görüyorum.
20 Yorumla
+1 yılSizin bu yaptığınız kuma hayatı nasıl küçültüyorsunuz kendinizi, yaşlı adam genç kız baba kız kuma hayatı ne bileyim biraz kendinizi sevin yahu ahlaksızlık sevgisizlik her şey var ne yazık ki bu hikayenizde.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Babasız mı büyüdün , ona baba rolü yüklemiş olabilirsin evlenseniz bile fazla sürmez , küçüksün daha bir süre sonra hayatını yaşamak isteyeceksin, bence yürümez.
03 Yorumla
Soran+1 yılBunu bana söylenen arkadaşlarım oldu bana baba gibi gelıypr evet ama ilişki olmuyor gibi daha kendime uygun birini istıyorum ama ayrılamıyorumda ayrıldığımda onun gibi biri bulamadım çünkü
Soran+1 yılKendi yaşıtlarımla anlaşamıyorum
Daha 19 yaşında memeleri gelişimini tamamlamadan yuva yıktı, beyin gelişimi de henüz devam ediyor. Yarın başkası içinde sana tekmeyi koyucak baban yaşındaki adamı ayartmaya utanmıyor musun bacım
013 Yorumla
Soran+1 yılcanım kendisi boşanmak istıyor sevmiyor karısını ben boşanda demiyorumki ama zamanı gelince ayrılmak zorunda kalıcak ben o kadar emek verdim istediğimi almadan bırakırmıyım sence çocuklugum gitti benim bi bok bilmeden yorum yapmayın
Soran+1 yılYo ilişkiye başlarken bana boşanacak demedi onunda bir hayat kurmasını istediği için bu şekilde düşünüyor zaten ileride ben aldatsam ne yazarki istemediğim zaman boşarım olur biter benim istediğim benim olduktan sonra gerisi önemli değil ve kolay :)
Soran+1 yılBe ben gel benimle zorla ol demiyorum benim bazı isteklerim onda onunkide bende
Soran+1 yılMenfaate dönen bir ilişki olsa ne yazar 1 sene içinde boşanmasa eşine ben patlatırım zaten
Soran+1 yılYuvası bozulmuş umrumda olmaz bile sanki ortada bir yuva varmış gibi
Soran+1 yılKarışı melek gibi böyle biriyle olmasın işte daha ne istiyorsunuz ki
Soran+1 yıl😉💵
Soran+1 yılcanım
Soran+1 yılAdamla evliyim diyprum
Soran+1 yılCanım sana demiyorum bu arada klavye çeviriyor
+1 yılAllahım seni ıslah eylesin anne babaya yazık onların ne suçu günahı var
37 Yorumla- +1 yıl
Kes sesini cahilliğin yaşın kadar diline vurmuş birde haklı gibi konuşma yapmaya kalkmışsın * yangısı basına mı vurdu baban yaşında adamlasın bunun utancında olacağına karşılık mı veriyorsun sevgi eksiğin varsa bunu el adamında aramıcaksın kendinden çokça büyükte aramıcaksın beyinsiz devletlerimiz var basımızda senin gibi genç kızlara bişey olmasın diye çabalarken ama senin gibi bacım yüzünden parmak kadar kızlarımızda zarar görüyor elin adamına diyecek yok erkekler iti bile * sen olmuşsun çok mu birde konuşuyor yüzü düşeceğine o kalkan basını koparırım kendine gel
Soran+1 yılİşim gücün yokmu senin
Soran+1 yılNoldu kocan arkanı sana dönüp uyudumu 😂
- +1 yıl
Yazık Sana yazık kara cahil ne diyeceğini bilmez üzüldüm sana dışarıdaki köpekte senin gibi havlıyor ama ısırmıyor canım o yüzden geçip gidiyorum hadi sana kolay gelsin
Soran+1 yılhadi ordan git !
Soran+1 yılboş ver git !
Soran+1 yılboş ver git *
Aşk İlişkileri konusunda 915 cevap paylaştı. Mide bulandırıcı , ahlaksız kadınsın biraz utanman olsun sizler yüzünden onca adamın evi barkı yıkılıyor lan
34 Yorumla- +1 yıl
Hele şükür aklı bali bir insan 👍👍
- +1 yıl
Aklıma ne hakaretler ne küfürler geldi ama , inan bu zihniyetteki insanların dehmeyeceklerini bildiğiö için söylemedim bile🤬🤬. Ama sen gene vermişsin azının payını 💪💪
Gerçekten de aradaki yaş farkı çok olerde ihtiyar bakıcısı olcaksın sen 25 kocan 50 yaşında olcak gerçektwn de güçlü diri erkwğin ne olduğunu bilmeddn yaşayacaksın çok kötü bişey ben üzüldüm adına. İlişkinize gelecek olursak da zaten başlamaması gereken başladıysa da hevesler bitince zorlanmaması bitirilmesi gereken bişey. Hevesin geçtiyse uzatma bebeğim. İlersi zulüm olur bence
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılHiç okuyamam valla
Soruyu okudum yaziyorum
O karışık olan kafan var ya
O kafani duvardan duvara vur
Anlatsak anlamazsin sen30 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılKüçük bir metres öyküsü bide karaktersizliğini övüyor
41 Yorumla- +1 yıl
Senin neyde gözün var küçük metres 😂
+1 yılSen isteksizliklerini bence onunla bir konus ve ne diyecek bir bak. Onun yaninda iliski yasadigin adam 43 yasinda senden 24 yas buyuk. Bu ileride sorun yaratabilir dusunce olarak o yuzden iyice bir dusun derim. Simdi adam haftada 4 gun senin yaninda ondada herhalde 4 tam gun degildir. Senin bu adamla iliskin ne. Yatak iliskisimi ask iliskisimi. Ileride eger evlenirseniz nasil olacak falan iyice dusunup karar vermen lazim
00 Yorumla
+1 yılFarkında mısın bilmem ama değilsen bilgilendiriyim canım seni aranızdaki yaş farkı 24. Bir de pasif olduğundan şikayetçi'sin ne bekliyorsun ki 43 yaşındaki adamdan. Sen sadece ilgiye muhtaç'sın ve o adamın sana olan hislerini aşkla karıştırmış'sın. Ve bence bana göre o seni sevmiyor karısının onda bıraktığı hasarı sende onarmak istiyor yani seni yarabandı olarak kullanıyor. Ayrıca boşanma aşamasında ki bir adam daha boşanmadan başka bir kadınla ilişkiye giriyorsa
01 Yorumla- +1 yıl
Yorumum sana hakaret gibi geldiyse özür dilerim. Ama sen onu baba sevgisiyle nereye kadar sevebilirsin diyelim evlendiniz ilerde başka bir adama aşık olabilirsin o zaman mutsuz olmayacak mısın. Ve 15-20 senelik evli olan biri daha boşanmadan başka bir kadınla birlikte oluyorsa ilerde bunu sana yapmayacağı ne malûm o zaman ne olacak ilerde onunla mutlu olacağına inanıyorsan onunla devam et. Ve burada ben hatayı sende aramıyorum eğer yanlış karar verirsen üzüleceğini söylüyorum. Ve o gerçekten seni bir yarabandı olarak kullanıyorsa sonuçları her ne olursa olsun iyi veya kötü bunlara katlanacak tek kişi sensin çünkü verdiğin kararlardan yalnızca sen sorumlusun. Ve ne olursa olsun kendini üzecek kararlar verme. Ve lütfen onu gerçekten seviyor musun seviyorsan ne olarak seviyorsun gelecekte onunla olmaktan pişman olacakmısın yoksa olmayacakmısın ilerde ne zorluklar yaşayacağını bunları aşabilecek misin sen aştın diyelim o bunu yapabilecek mi bunları düşün. Umarım sende bir gün mutluluğu bulursun
- Aşk İlişkileri konusunda 712 cevap paylaştı.
+1 yılCiddeb evli bir adamla birlikte olmayı kendine nasıl yakistirdin. seviyorum filan deme lutfen. Evinde onu bekleyen kadini düşün onun yerinde olaydın esin seji aldatsaydi nasil hissederdin
01 Yorumla- +1 yıl
burada sana bişi sordum. Seni yargilamiyorum banane sizden. Sadece bana ters geldi fikrimi soyledim. Ben sana ne soruyorum sen bsna neyin cevabını veriyosun. Zekanda sorun mu var bacim
Allah seni ıslah etsin sen ne yaşıyorsun kardeşim sen 19 o baban yaşında üstelik evli üstelik senin yaşında çocuğu vardır hiç mi utanman yok o evli olduğu çocuğunun annesini düşün babamın anneni bu şekilde senin yaşında bir kızla aldattığını hiç mi vicdanın yok bu daha yatakta ki pasifliğinden şikayet ediyor aldatsam mı tatmin etmiyor diyor hey Allahım ya
00 YorumlaSiz cinsel beraberlik mi yaşıyorsunuz eğer bu zinayı yapıyorsanız Allah ikinize de hidayet versin.
O adama gelince, karısını bi düşünsene 15-20 senedir kocası ve onu aldatıyır. İnsan 15 senelik eşine bunu yapıyorsa sana neler yapmaz bence güvenme. Bence genel olarak hayata bakış açını değiştir. Resmi nikah olmadan bir erkekle beraber olmak bana basitlik ve zayıflık geliyor00 Yorumla
+1 yılYaşı yaşına denk biriyle beraber olmak varken neden baban yaşındaki biriyle berabersin bir süre sonra sen onu aldatırsın biraz kendine saygın varsa ayrıl
00 Yorumla
+1 yılbıraderım sımdı nabıosun bılıyomusun 33 lıraya guzel bı proteın dozu alıorsun karıstırıosun muz falan ıste gıdıosun salona tam 11 kere şınaw cekıosun bak bura cok onemlı. Ondan sonra gıdıosun tamam mı 7 kere dambıl kaldırıosun 3.5kg olcak ondan sonra duwarları kırabılırsın tek yumrukla kardesım, cok ıyı form tutarsn benım dedıklerımı yab
00 YorumlaYaş kemale ermiş bir kaç seneye antrapoza girecek etkisiz ve sinirli olacak ama sen genç ve istekli olacaksın karar senin
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaşın küçük doğru düşünemiyorsun. O adam seni kandırıyor benim çevremde böyle benzer bir olay yaşandı. Şimdi o kişi çok üzgün bu yaptıklarından pişman bi ablan olarak uyarıyorum seni
12 Yorumla
Soran+1 yılHer adam bir değil
Cevap sahibi+1 yılSanmıyorum bana inan ben senin üzülmeni istemem hayatını yaşa o adamı bırakmalısın
- Aşk İlişkileri konusunda 602 cevap paylaştı.
+1 yılEn kısa zamanda kitap yazmaya başlamalısın. Hayal gücün mükemmel. Şu kadar yorum aldığına göre kitaplar tutacaktır.
10 Yorumla Arkadaşım
. 18 yaşını doldurup reşit olduktan sonra istediğin biriyle beraber olabilirsin.. ama bu kişi EVLİ olmamalı..10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılTek kelime ile iğrençlik. Sana erkek mi yok? 19 yaşında kız babası yaşında adamla
20 Yorumla Sen kendini çok güzel kullandirmissin faturasını da yavaş yavaş ödemeye başlamışsın. Senin hayatın ne yazık ki böyle gider. Allah ıslah etsin
00 YorumlaKarakter olarak pasif olduğunu düşündüm okuyunca. Erkek pasif olmamalı, bu ileride seni de koruyamayacagi anlamına gelir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılŞaka mı abi bu 😂😂😂gotumle gülerek okudum resmen kızım sen kafanda kurmuşsun zaten birde uydurduğu şeylere bizi inandırmaya çalışıyor 😂😂😂yazık kafana git bir duş al kendine gel sen baban yaşında adamla bk mu arıyorsun
00 YorumlaArada fazla yaş farkı var ve başına bişi gelecek diye ayrılmıyor olmandan dolayı bırakıp gidemiyorsun yani korku ve baskı var yani
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Seninle cinselikten ötesini yapmaz yaş farkı da aşırı çok anladığım kadarıyla mutlu olamıyorsun nedem hayatı bu şekil sürdürüyorsun
00 Yorumla
+1 yılBen soru soruyorum fazla cinsellik diye kaldırıyor. Haram gün onlarca böyle saçma sapan trol soruları vitrine atıyor bu mu adalet?
04 Yorumla- +1 yıl
Aynen ya KS adam kayiriyor
- +1 yıl
Aynen benim iki sorumu da kaldırdı 14 xper gitti bir de bunlar yüzünden zaten sadece 2 soru hakkı var
- +1 yıl
@HayalGözlüm8-16 boka döndü yönetici adamlık yapıp el atmıyor
- +1 yıl
Gerçekten bıktım bende
Ticari ilişki işte sen metressin o paralı adam ticaret sayılır bir nevi
03 Yorumla
Soran+1 yılYazık kafana
Soran+1 yılAyrıldık ve aşırı zengin biriylede oldum adam deli gibi peşimdeydi naptım ayrıldım ve bu ilişkime geri döndüm mantıkkkk
Hem yasli hem evli nerden buldun da asik oldun bence hemen ayril
011 Yorumla
Soran+1 yılKolay olsa öyle dediğin gibi olmuyor ben 1.5 senemi verdim çocuklugumu bile aldı bunum acısını çıkarmadan ayrılırmıyım sence sevsem bile biteerr zamanı gelince
Soran+1 yılBana giren girmiş çıksa ne yazarki artık
Soran+1 yılAllah büyük
Soran+1 yılAyrılsam noluyorki sarhoş oldugumda arıyorum gelıypr
Soran+1 yılBir şekilde yine barışıyoruz çok denedim olmadı
Soran+1 yılAlkolü bıraktım sigara vs kıllanmıyorum emin ol hayatımın en çocukluk en güzel günlerinde beni olgun birey yapmaya çalıştı canım çok yandı ayrıldıgımda zor günümde yanımda olmadı şimdi gelmiş isteklerimi yapıyor anlamı var mı yok canım çok yandı ama kimse anlayamaz içimi bilemez bu yaşadıklarımın tek sorumlusu bana el kaldıran ailem yurda düşüren ailem oldu Allah’ büyük bir gün bende mutlu olacağım buna inanıyorum
- +1 yıl
Tabiki mutlu olacaksin yurttan ciktiysan devlet is veriyo size isine gir oku hatta avukat ol hayallerin olsun bunun gubi kartzamparalara kendini kullandirrma bugune dek yaptim diyede pisman olup utanma uzulme ama artik yapma kirmizi cizgilerin olsun kendi degerinin farkinda ol ve kimseye inat olsun diye degil sen gercekten degerli ve var oldugun icin yap ama ince lutfen ayril
+1 yılSadece başlığı okudum da kafanı koparırım senin karışıkmış. Ulan elalemin yuvasını niye yıkıyorsun
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılyani bende böyle bi ilişki içindeyim ama hata yapmışsın boşanmadan eve yerleşerek
10aydır birlikteyiz ve boşanma davası açtı önemli olan seni cepte görmemesi kaybetceğine inanması adam evine gidiyo diyosun nekadar iğrenç o kadınla birlikte olurken nasıl miden kaldırabildi ayrılman gerekirdi14 Yorumla- +1 yıl
Senden önce beraber olduğun adamda başka biriydi iyi bir şey anlatıyormuşsun gibi birde kendini haklı görüyorsun yuva yıkanın yuvası olmazmış derler er ya da geç bunu göreceksiniz
- +1 yıl
Sizin gibilerin ahlakı mı var ki bir de midesi olsun.
- +1 yıl
Senin gibilerin böyle olması yüzünden kimse de ahlak kalmadı zaten. Çok şükür kimsenin namusuna göz dikmedim öyle bir karaktersiz de değilim. Bunun yaptığının neyini savunuyorsun sen bana anlamış değilim. Bu senin Kocanda olabilirdi başına böyle bir şey gelse ne yapardın acaba 🤔
Cevap sahibi+1 yılben hayatına girmeden önce zaten boşanacaklardı benim yüzümden değil yani
+1 yılYaşa hiç takılmayan biriyimde daha 19 sun gençliğini orta yaş sendromlu bir adamla geçiriyorsun
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 539 cevap paylaştı. Of gencecik kızsın ne buldun o adamda terket derhalllllll 🤐
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Uydurma bir soru, filmden alıntı. Normalleştirmeyin şu durumu , pes!!!
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Ya hiç mi matematik oran orantı falan öğrenmediniz ya jfjsjdk 24 yaş fark ne ya? Abi iyi misiniz?
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Bence sen daha aktif hızlı özel şeylerin yaşanacağı bir ilişkiye yakışırsın. Bu ilişki sana göre değil
Tekrar düşün derim. Zaten isteksizlik başlamış sende şimdiden. Bu daha da artar00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılŞimdi senin başina bir sey gelse ben uzulmem ne işin var evli adamla adam olsa zaten eşini aldatmaz
00 Yorumla - Devamını Gör (149)
Devamını Gör(194)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Evli bir adamla beraberim, o 43 ben 19 yaşındayım. Kafam çok karışık, ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer