Evet görüşleri merak ediyorum ben bayağı soğuyorum gözümde artık cahil biri gibi oluyor 😂
Peki siz ne düşünüyorsunuz?
Peki siz ne düşünüyorsunuz?
Nasıl bir yazım hatası olduğuna bağlı şimdi mesela ben yazarken hep bir şey oldu lafına bişi oldu diye yazarım. Ama gidipte psikoloğa psikolok diyorsa ya da ona benzerse bende soğurum
Bişi falan sıkıntı değil de de bağlacını yanlış yazıyorlar ya ben ona kıl oluyorum son zamanlarda
Tamam uğurlayayım ben seni kapıya kadar sjjshshsjsjsj
Cevap
4Cevap
Hayır soğumam. Soğumak için bu bir neden mi? Bence değil. Biraz kuruntu yapıyorsun sanki
Olabilir herkesin kendi kriterleri var
Gün içerisinde bir iki olursa sıkıntı olmaz süreklilik haline getirir spam yaparsa biraz sıkar
Katılıyorum dostum
Eskiden yazılara çok takılır idim de, şimdi takılmıyorum.
Yani belirli yazım hatası olur ama cidden nbr napion pilan vs kelimeler kullanıyorsa cidden soğuyorum kshsjdj
Soğumak değilde ne bileyim😅
Anladım ben seni reis
Vidyo saten bagzı yazinca ben kaciyorum direkt dbfhfjg
Sürekli olursa soğurum bir de öyle , değil , yapiom gibi kelimelerle yazışıyorsa iletişimi kesme ihtimalim yüksek
öyle , değil *
Klavyem düzeltiyor yanlış yazamıyorum 😅
Nedenki?
Eğitimsiz gibi geliyor hatta dağ ayısı gibi geliyor :))
Sürekli yazım hatası yapınca bende soğuyorum
Seninde kapalı
çok aşırı yapmıyorsa takma bu kadar
ben de soğuyorum
. s.. . .. ayni, e n ben dnee so iğ ud yoruj mk 🤨
😆
@tarihlordu i yi i msisi bn knk kö
Yok ben etkilenmiyorum bundan 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?