Flörtüme sinirliyim diye konuşmuyorum o da bana yazmadı böyle bi sessizlik içindeyiz 3 gündür, sizce niye yazmadı hikaye mi koyim?

Yani umursuyorsa yazar mı ne kadar sonra yazar
Flörtüme sinirliyim diye konuşmuyorum o da bana yazmadı böyle bi sessizlik içindeyiz 3 gündür, sizce niye yazmadı hikaye mi koyim?
Cevapla