Benım ailem yok neden ben yalnız dünyaya geldim?

Ben yetimhanede gözlerimi dünyaya açtım
Gerçek ailemi bilmiyorum
Ben üvey babamdan sen bu kafayla hiçbir şey yapamazsın dedi
Üvey kardeşim gece arkadaşlarıyla oynarken biraz ses kıs oynamak istiyorum dedim amma ağladın kız gibi dedi bana saygı göster dedim sen mi dedi ağır küfür etti
Bu olayı üvey anneme gittim anlattım o bana sen bana yalan söylüyorsun dedi yapma artık cok zavallısın dedi
Ailem yok
Gittiğim kursta insanlar beni sevmiyor sevgilim olmadı derdimi anlatıcak arkadaşım ailem yok
Ve üvey kardeşim sevgilisi var ve o kız benden daha değerli dedi onunla sinemeya gitti ben ona kardeşim alışveriş gidelim dedim oda bana sen cok yersin paramız biter dedi ama sevgilisi ile 6 saatir eve gelmedi neden hayat acımasız ben de bu saatten sonra kimseye hakkımı helal etmiyorum ve kimseyle konuşmıycam
Güncellemeler
+1 yıl
Cok yalnızım kimsem kalmadı :( içim o kadar acıyor ki şu an gözlerim içi kan dolu ağlamaktan neden kimsem yok
Benım ailem yok neden ben yalnız dünyaya geldim?
Cevapla