Bu hayatta kimsem yok, sevenim yok yalnızım, neden yaşıyorum?

Bir çok kes intihar etmeye yelkendim sonra günah olduğunu hatırlayıp vazgeçtim. Hikayem 10 yaşında başka bir ülkeye kaçak olarak gelmemle başladı. Buraya geldiğimde fakirdik, dillerini dahi bilmiyordum ve kimseyi tanımıyordum. Çok hakaret , tehdit, ötekileştirilme ve yalnızlaştırılmalarla karşılaştım. Bunları bana öz kuzenlerim yapmıştı.

Bikeresinde hatırlıyorum ilk okuldu grup şeklinde saldıranlar olmuştu. Karnıma çok sert bir tekme almıştım sırf onların dilini konuşamadığım için. Bu ortaokuldada devam etmişti.

Şimdi üniversiteye başlıcam herşeyden herkesten uzak bir yerde.
Halen YALNIZIM...
Bu hayatta kimsem yok, sevenim yok yalnızım, neden yaşıyorum?
Cevapla