Tükenmişlik sendromu mu yoksa yorulmadık mı bilmiyorum, yoruldum. İmtihan dünyası, ya sabır diyorum.
2 ay
Tükenmişlik sendromu mu yoksa yorulmadık mı bilmiyorum, yoruldum. İmtihan dünyası, ya sabır diyorum.
Hem biyolojik hem de psikolojik sebepleri var. Geçmişinde yaşanmışlıklar seni tüketti sürekli ciddiyete girmeyen ilişkilerden bunaldın. Biyolojik olarakta belli bir yaşa geldiğin için artık oksitosin hormonu salgılanmıyor bu yüzden de sevgi aşk sevilmek sevmek gibi duyguları hissedemiyorsun.
galiba bu yüzden ama büyük çoğunluk tükenmişlik sadece ilişkiler değil başka sıkıntılar da etkiliyor
Tabi sadece ilişkiler değil de yani yaşanmışlık olarak ne yaşadıysan artık beyin de yorulan bir organ sonuçta yoruluyor tükeniyor eskisi gibi sağlıklı olmuyor
Nokta atışı yapmışsın
Teşekkür ederim
Şu an hissettiğin şeyler çok ağır ve yalnız hissettiren duygular, bunu anlıyorum 🌧️ İçinde sevme isteği olsa bile gücün yok gibi geliyor, bu çoğu zaman duygusal yorgunluk ve tükenmişlikte görülür. Kendini zorlayıp “sevmeliyim, mutlu olmalıyım” demek yerine bir süre sadece dinlenmene, yavaşlamana izin verebilirsin. Gerekirse küçük adımlarla; uyku, beslenme, kısa yürüyüşler bile başlangıç olur 🌿
Cevap
9Cevap
Sevilmeye/sevmeye ihtiyacın var. Kimseyi sevemiyorum diye başladığın başlık bile buram buram "Aşk istiyorum" diye bağırıyor
Yok alakası yok öyle olsa arardım çabalardım bir süre sıkılıyorum
Senlik bir şey yok sevmeye değer insan kalmadı
Kendinide sevmiyorsan sıkıntı büyük
Bazen sevmiyorum
Olabilir
Şu an bende buna benzer bir durumdayım
Ne için böyleyiz
Fazla zorlamamak lazım
Bende aynısından
Psikolojik olduğu kesin bi el atabiliriz
Nasıl yani
Bi dokunuş yapilabilir
Nediyon be
Cahilsin galiba😅
Cahillil buysa Sapık olmaktan iyidir
Nerden geldin oraya😅
İnsan küçük bi cümle kurarsin butun gunu degişir
Cahilliğe nerden geldin?
Hiç kafalar kafa değil
Yıkiklik
Yıkıklar
Tamam en sağlam bina sensin
En güzeli be
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?