Kimseyi sevemiyorum, yalnız kalmak istiyorum, tükenmişlik mi yaşıyorum neden?

Tükenmişlik sendromu mu yoksa yorulmadık mı bilmiyorum, yoruldum. İmtihan dünyası, ya sabır diyorum.

Kimseyi sevemiyorum, yalnız kalmak istiyorum, tükenmişlik mi yaşıyorum neden?
Cevapla