Benim hayatım neden böyle neden hep yalnızım neden kimsem yok neden bir arkadaşım bile yok neden sevgilim olmuyor?

Hayatımda bir tane bile arkadaşım yok, sevgilim yok tekim yalnızım inanın bir tane bile arkadaşım yok öyle arada bir konuştuğum mesajlaştığım bir arkadaşım bile yok sıfır yani hiçkimse yok dışarı çıkıp bir arkadaşla kahve içmek benim için lüks çünkü öyle biri yok, sevgili desen 5 senelik bir ilişkim vardı onun sayesin tanıdığım iki üç kişi oldu daha sonra ayrıldık ne sevgilim kaldı ne de onun sayesinde tanıdığım insanlar kaldı kimsem yookkk tek arkadaşım annem dışarı onunla çıkarım onunla sohbet ederim o kadar ondan başka kimse yok ama o da Allah uzun ömür versin fakat bu dünyadan gidince ben ne yapıcam bilmiyorum evlenmek çok istedim yalnız kalmamak için o da kısmet olmadı anne olmak istedim o da olmadı arkadaş çevrem olsun istedim o da olmadı niye böyle niye bu kadar bahtım kısmetim kapalı geçimsiz sorunlu bir insanda değilim çok fedakar olduğum için insanları çok düşündüğüm için kaybediyorum sanırım

Benim hayatım neden böyle neden hep yalnızım neden kimsem yok neden bir arkadaşım bile yok neden sevgilim olmuyor?
Cevapla