Hayatta hiçbir şeyim yok. Neden dünyaya gelmiş olabilirim?

Hiç başaramadım...
İşim, eşim, çocuğum yok
Dostlar da bir şeyim olmayınca yavaş yavaş gitmeye başladılar.
Bazıları şanssızlığımın farkında. Çoğu başarısız değil şanssız olduğumu söylüyorlar.
Aslında ne derlerse de haklılar.
Bu dünyada neden olduğumu düşünüyorum.
Hayatta hiçbir şeyim yok. Neden dünyaya gelmiş olabilirim?
Cevapla