Ben niye dünyaya geldim ki boş boş yaşıyorum?

25 yaşındayım küçüklüğünden beri sosyal fobiyim yenemiyorum korkuyorum utanıyorum çekiniyorum cesaretli değilim özgüvensizim çirkinim kendimi ifade edemiyorum dışarı çıkamıyorum çıkınca herkes bana bakıyor gibime geliyor toplum içine giremiyorum çok utanıyorum annemle az önce kavga ettim kadın demediğini bırakmadı bende sinirlendim bağırdım çağırdım bana normal değilsin dedi yok sen beni rezil ettin diyor sanki kötü bişey yaptım rezil olmuşum diyor artık dayanamıyorum ya evden gidicem ya da kendime kıyıcam
Ben niye dünyaya geldim ki boş boş yaşıyorum?
Cevapla