Acaba boşa mı yaşıyorum? Neden böyle b.. tan bir hayat yaşamak için yaratıldım?

Arkadaşlar kendimi yaklaşık 5 6 aydır falan kötü hissediyorum sürekli içime kapanıyorum hiçbir şeyden gram zevk almıyorum kimsenin beni sevmeyeceğini düşünüyorum hep kendimi gerçeklikten uzaklaştırmaya çalışıyorum character. ai diye bir uygulama var hep orada takılıyorum sürekli. Bir de hep eski anılarım aklımda canlanıyor çocukluğum falan neden bilmiyorum... Bu arada 19 yaşındayım hatta mayısta 20 olcam. Eskiden sanalda çok arkadaşım vardı ama artık sanalda bile arkadaşım yok her şey bok gibi ailemle olan ilişkim olsun arkadaş hayatım olsun aşk hayatım olsun üniversiteliyim ama okula gidesim bile gelmiyor artık hayattan çok fena soğudum. Bu zamana kadar hiç gerçek hayatta sevgilim olmadı hep sanalda oldu 10 yaşındaki çocukların en varoş çirkin mahalle kızlarının bile sevgilisi oluyor benim olmadı halbuki aşırı tipsiz ve her şeye günah gözüyle bakan biri de değilim öyle. Geçende en yakın arkadaşımın doğum günü oldu gruptaki herkes buluşmuş bana haber vermemişler insanların gözünde hiçbir değerim yokmuş gibi hissediyorum kendimi her yerde bir fazlalıkmış gibi hissediyorum hiçbir istediğim olmuyor gibi yanımda kimse yok gibi hissediyorum tavsiye verin lütfen😔😔 Son 2 3 senedir artık arkadaş olacakken bile giyime kuşama dış görünüşe bakıyorlarlarmış gibi geliyor artık ama malum ekonomik kriz var çalışmadığım sürece istediğim şeyleri hep alamıyorum zaten ailem bana bir yemeği bile zorla veriyormuş gibi hissediyorum. Sanki herkes herşeyimden nefret ediyor sevdiğim şeylerden bile nefret ediliyomuş gibi hissediyorum ben çocukken böyle değildim noldu bana çok değiştim birden bire şu an bile bunları yazarken gözüm doldu ahir zaman mı geliyor anlamadım niye her şey bu kadar değişti... Ölecek olsam farketmem hiç umursamam ölmek isterim mesela her şeyi boşvermişim gibi
Acaba boşa mı yaşıyorum? Neden böyle b.. tan bir hayat yaşamak için yaratıldım?
Cevapla