Yaşamak için bir hevesim yok niye doğdum ki?

Hiçbir hedefim, isteğim yok. Aşırı yalnızım, kimsem yok, ailemden bir umudum yok elimde olsa görüşmem bile. Cidden yaşamak zor geliyor. Niye istemediğim halde yaşamaya katlanmak zorundayım ki? Uyanmaktan bile nefret ediyorum nefretle uyanıyorum sabahları. Ne yapacağımı bilmiyorum
Yaşamak için bir hevesim yok niye doğdum ki?
Cevapla