Sevgilim beni bunaltma diyordu. yazmayı azalttım şimdi bize ne oldu niye diyor?

Sürekli yazan bendim önemseyen mesaj atan. bu bir süre sonra çok rahatsız olmaya başlayınca aylar sonra mücadele ederek ona yazmamayi başardım. şimdi o sürekli içimden geldi diyerek arıyor ediyor. sabah tartıştık metrodan inerken beni aradı konuşmak istemediğimi moralim bozuk olduğunu soyledim. yine aradı beni. arkadaşlar seviyorum ama bunu yaparken beni rahat bırak diyen o. bırakıncada sen eskisi gibi değilsin değerim mi yok gözünde diyen kişi o. mesela onceden uzun mesajlar atardım ses kayıtları atardım onun için okadar önemli olmadığını hissedince bıraktım. sen değiştin diyor. iyide sen istedin. ondan başka hayatımda da kimse yok sadece o var
Sevgilim beni bunaltma diyordu. yazmayı azalttım şimdi bize ne oldu niye diyor?
Cevapla