20 yaşındayım ailem evlenmedim diye üzülüyor bana baskı yapıyor?

Cevremdeki insanlar hep 17 18 yasinda evlendi Şu an kiminin 2 kiminin 1 çocuğu var ailemde onlardan öyle görüp beni evliliğe teşvik ediyor benimde içimde yok evlenmek sizce napmaliyim hergun baski ediyorlar senden bir yol olmaz diyorlar moralimi bozuyorlar. Yaslaniyorsun yıpranıyorsun kimse almaz seni diyorlar bu gidişle.
20 yaşındayım ailem evlenmedim diye üzülüyor bana baskı yapıyor?
Cevapla