Ailem neden 23 yaşında olmama rağmen evlenmem için bu kadar baskı yapıyor?

Henüz 23 yaşındayım illa ki hatalarım oldu ama aileme laf getirtecek kadar yanlışlar yapmadım uzun süredir de ilişki yapmıyorum ama görücü kim çıksa zorla tanıştırmak istiyorlar dış görünüşlerini beğenmeyince de hemen tepki gösteriyorlar bazen kendimi suçluyorum acaba sorun bende mi kimseyi tanımaya hevesim bile yok ailem bu durumu fark ettiği için mi bu kadar tedbirli davranmaya çalışıyorlar bilmiyorum ama hiç kimseyi tanımak hayatıma almak istemiyorum hevesim de yok ne evliliğe ne de bir insanı yeniden tanıyıp vakit harcamaya yolumu şaşırıyorum ne yapacağımı bilmiyorum kendimi zorunlu gibi hissediyorum artık evlenmek için ama karşımdaki insanı da üzmek istemiyorum kafayı yemek üzereyim
Ailem neden 23 yaşında olmama rağmen evlenmem için bu kadar baskı yapıyor?
Cevapla