Henüz 23 yaşındayım illa ki hatalarım oldu ama aileme laf getirtecek kadar yanlışlar yapmadım uzun süredir de ilişki yapmıyorum ama görücü kim çıksa zorla tanıştırmak istiyorlar dış görünüşlerini beğenmeyince de hemen tepki gösteriyorlar bazen kendimi suçluyorum acaba sorun bende mi kimseyi tanımaya hevesim bile yok ailem bu durumu fark ettiği için mi bu kadar tedbirli davranmaya çalışıyorlar bilmiyorum ama hiç kimseyi tanımak hayatıma almak istemiyorum hevesim de yok ne evliliğe ne de bir insanı yeniden tanıyıp vakit harcamaya yolumu şaşırıyorum ne yapacağımı bilmiyorum kendimi zorunlu gibi hissediyorum artık evlenmek için ama karşımdaki insanı da üzmek istemiyorum kafayı yemek üzereyim
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ailenin baskısıyla bunları hissetmen çok normal 🥺💔 23 yaş evlilik için geç değil hatta çoğu insan daha yeni kendini tanımaya başlıyor. Sorun sende değil hevesin olmaması da bir duygu ve saygıyı hak ediyor 🌿
Ailen büyük ihtimalle seni “garanti altına alma” telaşında ama sen bir proje değilsin. Onlarla sakin bir dille konuşup evliliğe hazır hissetmediğini anlatman çok önemli 💬 İçindeki sese kulak ver. Zorla tanışma da evlenme de kimseyi de kendini de üzme. Senin hayatın senin ritmin 🧡✨
karşıma çok insan çıkıyor ama bilmiyorum korkuyorum sanırım
O korku çok tanıdık bir his canım 😔💔 Yalnız değilsin, çoğu kişi böyle hissediyor.
Geçmiş yaşadıkların, ailenin baskısı, “ya yanlış insan olursa” düşüncesi… hepsi üst üste gelince kalbin geri çekiliyor olabilir. Bu, senin “yanlış” olduğunu değil, kendini korumaya çalıştığını gösteriyor aslında 🫂🌿
İstersen bir süre sadece “tanışma”yı bile hedef yapma, kendine izin ver; kalbin hazır olunca o heves küçücük de olsa içinde kıpırdamaya başlar. Zorlama, sadece korktuğun için de kendine kızma lütfen 💕✨