Sırf öpüşmedim diye çok kezbansın uğraşamam deyip ayrıldı. Aşk bu muydu?

Kapalı değilim ama muhafazakar bir insanım
İlk buluşmamızda bu tarz seylerin ancak anlasip evlendigimizde yasayabilecegimizi belirttim. 1 hafta sonra beni öpmeye kalktı izin vermeyince gitti ayrıldı benden. Gerçekten aşk sevgi anlayışı bu mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel.
Sırf öpüşmedim diye çok kezbansın uğraşamam deyip ayrıldı. Aşk bu muydu?
Cevapla