Sevgilime ayrılırken adam değilmişsin dedim çok mu ağır olmuş?

Ayrılmak istediği için bahaneler uydurdu bana şart koydu bunları yapacaksan gel diye ben de yapacağımı söyledim ama o yapıp gelecektin yapmadın bitti gibi takıldı bende bitirmek istemediğimi söyledim ısrarla bana sen tercih yaptın vs dedi tamam düzeltelim dedim bunun uzerine hadi kızım başka kapıya hadi hadi dedi bende adam değilmişsin kusura bakma ama dedim çünkü sadece bahane uydurdu ayrılığın suçunu benim üzerime atmaya calisti çok mu ağır olmuş ve ben haksizmiyim

Sevgilime ayrılırken adam değilmişsin dedim çok mu ağır olmuş?
Cevapla