Nişanlım kapanmadığım için benden ayrıldı ne yapmalıyım?

Benden söz vermemi istemişti hazır hissettiğimde kapanacağıma dair söz verdim ama hala hazır değildim. Bir ay oldu nişanlanalı ve ilerde boşanacağımıza ayrılalım dedi bende yüzüğü verdim eline böylece bitti ama kendimi çok kötü hissediyorum birbirimizi çok seviyorduk her şeyin üstesinden gelmiştik ailelerimiz bile çok iyi anlaşmışlardı ama sırf bu sebepten ayrıldık
Nişanlım kapanmadığım için benden ayrıldı ne yapmalıyım?
Cevapla