Sevgili hemcinslerim. Yine yardımlarınıza ihtiyacım var. Erkeklerde tabi ki görüşlerini yazabilirler. d?

Şimdi 3 yıllık ilişkim vardı ve şu an 3 aydır ayrıyız. 3 ay önce ben bununla kaçtım arkadaşlar. Ve sonra bir sürü olay yaşadık ayrıldık. Bu ayrılır ayrılmaz eski sevgilisine döndü. Amacı da oyun oynamakmış. Bırakacakmış. Tabi benim gözüm sevgiden kör ya. Bekledim ya canım gibi. Her neyse bu beni oyaladı oyaladı. Artık dayanamadım. Kız da çirkef hee. Ben sırf hemcinsim diye daha fazla onunla aynı durumda olmak istemediğim için kızla konuştum. Anlattım her boku. Kız inanmadı. Sonra gidip işte benim şeye yazmış aramış. 1 saat önce benim şey aradı. Konferans taydı telefon. Kız da vardı şok oldum. Sen misin bana bunu yapan. İlk defa bu kadar şaşırdım çünkü bana o kız varken küfür etti. Bu küfür edince ağzıma ne geldiyse söyledim. Her boku söyledim. Sonra güldüm kıza dedim dinliyon mu diye. Kız telefonu kapatmış. d üstüne bir de bana ona değer verip beni istemediğini söyledi. Gör bak değer verdiğin nasıl hadi ordan olup gitti dedim. Yani arkadaşlar. Ben bi nevi içimi soğuttum ama. Ben canım gibi hâlâ seviyorum. Ama biliyorum bidaha da olmaz. Ritüel yapıyorum ve hep tutuyor ama korkmuyor değilim ters tepecek diye. bana bi tavsiye verin bu nasıl pişman olur. Kova burcu erkeği. Ben de yay burcuyum. Sadece anlasın neyin ne olduğunu. Sonra zaten bir daha bu ilişki yürümez. Nasıl yapabilirim bana biraz akıl verin. d Hepinizi seviyorum 😅😚
Sevgili hemcinslerim. Yine yardımlarınıza ihtiyacım var. Erkeklerde tabi ki görüşlerini yazabilirler. d?
Cevapla