Erkek görüşlerine çok ihtiyacım var. Nolur Yardım eder misiniz?

Arkadaşlar şimdi diyeceksiniz ki yeter artık çok sordun bu soruyu biliyorum ama inanın ki işin içinden çıkamıyorum. Üzerime düşeni yapmadığımdan şüpheleniyorum ve içim içimi yiyor. Şimdi konuya giriş yaparsak, benim 1 aydır hayatımda biri var. İlk başlarda sevgili gibiydik. Olduk daha doğrusu. Ama sadece 1 kez buluşabilmiştik. 2. kSobraez buluşamadık hep buluşamadığımızdan yakınıyordu. Ben de yeterli derecede ilgili davranmıyordum. Ben ne kadar ilgili olursam o da o kadar ilgiliydi. İkimiz de gururluyduk. Ama bana hiçbir zaman sitem etmedi. Sadece "beni çok yalnız bırakıyorsun" demişti. Sonra bu tatile gitti. Gittikten 2 gün sonra ilgisi daha da azaldı. Ben de az yazdım. Birgün buna günaydın mesajı attım, günaydın dedi, kafam hala güzel falan dedi. Tatilinşn tadını çıkar dedim. Dün geceyi hatırlamıyorum bile dedi. Seni hatırlamadığın anlarınla başbaşa bırakıyorum dedim göz kırparak. Benim ellerimi bırakma yazdı. Bende aynı şekilde ona yazdım. 3 saat sonra napıyorsun hayatım dedi. Konuştuk öyle. Ardından bikinli bir kızla foto çekinmiş, instagrama attı görünce çıldırdım. Ertesi gün tepkimi belli ettim, o foto hiç hoş durmuyor dedim. Deli gibi kıskandığımı belli etmedim. Bikaç saat sonra kaldırmş fotoyu. Sonra hiç yazmadım ondan bekledim. Neyse tatile gittim, bende plaj fotosu paylaştım, anında yazdı. Buraya da bekleriz diye. ben burada iyiym dedim. burada daha iyi olacaksın dedi. Bana farketmiyor dedim bende. Bozuldu. Ne zaman dönüyorsun dedi. Perşembe dedim. Tmam seni bekliyorum dedi. Ertesi gün bir daha yazdı. Yine soğuk davrandım. Beni özlemedin mi dedi. Ben beni özlemeyeni özlemem dedim. Sen tatile gidince çok şey değişti, üzdün dedim. burada sesim kesildi dedi. Evet kesmişler dedm bende. Herşey düzwlcek merak etme dedi. Neyse bende tatilden geldim yazdm buna. Geldn mi dedi. Evet dedim. Hoşgeldn dedİ falan. İznimden konuştuk, 10 gün boşum var dedim. Tamam bişeyler yaparız o zaman dedi. Bugün 3. gün oldu hala onun yazmasını bekliyorum. Ama bir tarafmda inat etme ara buluş konuş için rahat etsin diyor. Duygularımı tepkilerimi herşeyi söylemek istiyorum bilsin. Szce beklemeli miyim, mesaj atıp buluşmak istediğmi mi söyliyim? İnanın kafam çok karışık. Çaresizim. Üzerime düşeni tam yapmadığımı düşünüyorum. :(
Erkek görüşlerine çok ihtiyacım var. Nolur Yardım eder misiniz?
Cevapla