alışkın değilim hayatıma karısılmasına evlendim ayrilmıs birisiyim.2 aydır sevgili oldugum erkek kendisi hic evlenmemis bana asık oldu sanırım bugün arkadasımla dışarı cıktım diye yazdığı şeyler
Çok zor durumdayım 2 aydır sevgili oldugum erkek, bu şekilde mesajlar attı napabilirim?
Aşırı muhtaç erkek psikolojisi. Hayattaki tüm başarısızlığını, bir kadının onayını alarak görmezden gelmeye çalışır. Tutkulu göründüğü için başta kadını etkiler ama muhtaçlığı ve zayıflığı ile kadını kısa sürede kendinden soğutur. Bu aşamadan sonra iyi senaryo; kaybetmişliğine bir yenisini ekleyip kabullenmesi. Kötü senaryo, tutku gibi görünen güçlü duyguların, aslında takıntı olduğunun ortaya çıkması ve bunun kontrolsüz bir öfkeye dönüşmesi.
Bir şekilde duyguları, toksik bir tarafa kaymadan uzaklaşmaya çalışın derim.
bilmiyorum niye böyle. delirmek üzereyim ben evlemdm ayrıldım kızım var kendisi bekar. tutturmuş bide evlenelim diye tüm sülalesine söylemis benmle evlenmek istediğni napcam ben
Emin ol bu zor blr durum çok şyi düşün adam 2 ayda böyle kıskançlık değil hasta gibi olduysa ilerisi çokta sağlıklı gözükmüyor takıntı yapmasıda olası bşr durum İnsanın kocası bu denli boğmaz Pek sağlıklı bulmadım tabi hayat senin bişe diyemem sma iyi düşün
Gördüğüm kadarıyla takıntı bu ve bu durum genelde sorun arzeder Böyle durumlarda şayet seni fiziki olarak ya da ortam olarak rahatsız etmeyecek boyutta ise kurtul derim
bilmiyorum geçenlerde ameliyat oldum gözümden hastanede beklemiş sabaha kadar arabada yatmış. beni göremediği günler evimin önüne geliyor pencereden bak diyor sigara almaya gitcem sen cıkma ben getirir kapının önüne koyarım diyor ne bileyimm her buluşmada çicek getiriyor. bi ağrım oldugunda hemen hastane ye gidelim diyor sence bu nasıl bişey?
2 buçuk ay kendisi hatta benden kücük 25 yasında ben 27 . ve yilbasında tanıstık ben korkuyorum mesela ayrılsam kendine bişey yaparmı diye. çünkü bir iki krre tartıştık sinirli konuştum bitircekmişim gibi karşımda ağladı resmen