Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim eski sevgilim de böyle yapmıştı bil bakalım noldu? Ayrıldık ve başkasını seviyormuş. Tabi bu bahanesi. Senin kız karaktersiz ben sana söyliyim yarın bigün ağzına sçar ortada mal gibi kalırsın yaşadığımdan söylüyorum. bir havalara girmiş ben biliyorum ben çözdüm hayatı gibisinden. Seni küçük görmeye başlamış. Ayrılcak yakında senden sonra bigün tekrar yazcak sen umutlancan barışcaz galiba diye. Ama bir bakcan olmucak barışmıcaksınız ümitlerinle oynar bu kız senin. Bitmiş bu ilişki sen çok seviyosun o da dalga geçiyor senle. Ne demek sen beni neden seviyosun aklına alay ediyor saf görüyor seni.. kullandırma böyle açıklamalar yapma sevgini gösterdikçe kaçacak biraz susmayı bil. Uzun uzun yazma o yazsın. Zatende yazmıcak bundan sonra sizin iş bitmiş kız hiç sana napıyosun yazmıyor sen zorla onu kabul etmişsin ısrar ediyosun sevdiğinden değil bağlanmışsın.. o hiç sevmiyor seni kusura bakma dost acı söyler..
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Seni gercekten sevdigi falan yok. Deger verdigini fazla belli etmissin, iyi olmamis. Ilgiyi alakayi kesersen nasil donucek sana izle ve gor.
20 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılNeden ayrılmıştınız
02 Yorumla- +1 yıl
Sen yazmasan kendi haline bıraksan bu kız düzelir. sabırlı ol gör bak
- +1 yıl
Naptınız
+1 yılBence yüzyüze görüşün. Oturun ve sorunu anlamaya çalış. Küçük bir hediye al yanına birde.
Belki bilmeden onu kırmış olabilirsin.
Bunları yaptıktan sonra hâlâ aynıysa, uzak dur ve onun sana yazmasını bekle. Yazmazsa, kendi kaybeder, bunu unutma kardeşim.05 Yorumla
Soran+1 yılBulusalım dıyorum hafta sonu bulusalm dıyor
- +1 yıl
Tamam haftasonu buluşun, o zaman konuşun.
Soran+1 yılAksam görüntüde konusalım dedim ama yoruldum artık dedi bu konulardan
- +1 yıl
Sende fazla ısrar etme. Ne lan bu? Okudukça ben sıkıldım
Soran+1 yılBugun konustuk kızla hata bendeymis. Mesajları tek tek attı bana bastan savma gibi konusmusum. Gidebilirsek gideriz demisim sinemaya gidek demistim de. Bıde sevgı kelimesi yokmus benım soguk oldumu dusunmus kız ondan böyle davranıyormus bende o soguk die konustuk anlastık sorun kalmadı galiba yarın nasıl davranır bilemem
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
+1 yılValla bu ne be bu kız bence seni hak etmiyor ne biçim konuşma tarzıdır valla ya ben soğudum kızdan tanımadığım halde sen iyi dayanmışsın. Sürekli soru yöneltmis mantıksız mantıksız birde senin söylediğin onca şeye cevap vermemis. Bence kendnden soğutmaya çalışıyor. Hayirlisi bilemiyorum 🤷
22 Yorumla
Soran+1 yılBugun konustuk kızla hata bendeymis. Mesajları tek tek attı bana bastan savma gibi konusmusum. Gidebilirsek gideriz demisim sinemaya gidek demistim de. Bıde sevgı kelimesi yokmus benım soguk oldumu dusunmus kız ondan böyle davranıyormus bende o soguk die konustuk anlastık sorun kalmadı galiba yarın nasıl davranır bilemem
- +1 yıl
Hayırlısı olsun kardeşim.
Gizli Üye(30-35)+1 yılYanlis anlama ama kizin bir tarafini kaldirmissin..
Soguk soguk konusuyor seninle sen de iplemeyeceksin. Ayrica bir insanin bu kadar miymiy olmasi itici kiz olsun erkek olsun. Erkekler icin bir tik daha itici hatta. Sen benim icin söylesin böylesin yavvv birak. Bulunmaz hint kumasi mi bu sanki? O yazmiyorsa sen de yazma.
Biraz sert konus bak kendi hemcinsim ben sana diyorum, kizlar kendini yönlendiren adamlari sever. Biraz sert biraz umursamazlari oynayacaksin. Icin icini yese bile. Duygusal olmayan bu kadar kalbinizi insanlara acmayin sonra kirip döküp elinize veriyorlar.00 Yorumla
+1 yılmk sana abi tavsiyesi bu kadar ezik olma, ben bir kızı adam yerine koyup yazıcam kız her mesajıma tamam, iyi vs diyecek, beni s*ıklemeyecek sonrada ben o kızla çıkacam anca s*iker atarım. o yüzden sen o kızı bırak ondan bir bk olmaz terk etki senin değerini anlasın, kızın üstüne çok düştüğün için kendisini bir bk sanan kezbana dönüşmüş.
ha birde ne sıkıcı muhabbettiniz varmış. ağzın laf yapmıyor anlaşılan seninde018 Yorumla
Soran+1 yılAma unutalım dedim 3günü 😞 offf nedıyım ben ki mutlu olak dedik o bile fazla bize böyle deyiliz biz ama askım özür diledim ya işte gercekden sitrese girdim icin öyle davrandım 5bin felan dedi bende panikden düsünemedim eve geleceni sadece panige kapıldım sacmaladım yanı böyle mi davrancaksın bütün yıl buz gibi soguksun iste evet hayır tamam insallah iyi güzel fena degil gibi cümleler hep. Duvar varmıs gibi karsında neden böyle yapıon bir empati yapsan ya ben sana böyle davransam moralin bozulmazmıydı nolcak bizim bu halimiz
Soran+1 yılBöyle yazdım
- +1 yıl
kardeşim kızlar empati yapamazlar, fotoda fizik sınavı vardı oradan liseli olduğunu anladım kızın eğer haksız isem söyle. liseli kızlar yd tüm kız ve kadınlar alfa erkek ister ve o alfa erkeğin hem lider ruhlu, hemde kadının ruhundan anlamasını ister. bu kadar pısırık olma eğer kıza onu kaybedersem biterim düşüncesini sezdirir isen işler bk a sarar. yapacağın basit sen bu kızı seviyor isen kızı canlı olarak yüzyüze iken çek konuş, baskınlığını ortaya koy yalnız ağzından çıkan sözleri kafanda 2 kere düşün ve en önemlisi gözlerine bak kişinin gözlerinden seni sevip sevmediğini vs herşeyi anlarsın.
Soran+1 yılKız beni sevıyor ayrıyken mesaj atardım soguk olurdu bana aksam goruntu acalım derdim yüzü gülerdi sırıtırdı hep goruntude barıstımız zaman soyledim. Mesajlarda soguktun goruntüde iyidin dedim seni gördüm zaman bambaska oluyorum dedi
- +1 yıl
O zaman kiz seni görünce elİ ayağına dolaniyor, kiza yaninda rahat hissettir. bazilari var erkegin yaninda heyecandan soguk davranir ne yapacağını bilemez. seninki de onlardan.
Soran+1 yılBugun konustuk kızla hata bendeymis. Mesajları tek tek attı bana bastan savma gibi konusmusum. Gidebilirsek gideriz demisim sinemaya gidek demistim de. Bıde sevgı kelimesi yokmus benım soguk oldumu dusunmus kız ondan böyle davranıyormus bende o soguk die konustuk anlastık sorun kalmadı galiba yarın nasıl davranır bilemem
- +1 yıl
O halde onu sevdiğini soyle. bazen kadinlar acik sozlu erkekleri sever ve ona degerli olduğunu hissettir.
Umarim düzelir
Soran+1 yılBide fazla ilgi gösteriyorsun dedi istemiyormusun fazla ilgi dedim istemiyorum dedi
- +1 yıl
Zaten kizlar cok ilgi istemez, yerinde ilgi ister;fazla iltifat istemez, yerinde iltifat ister vs... uzar gider. hani altin vurus vardir ya tam aninda ve yerinde iste kadin bunu bekler. mesela bazi durus pozisyonlari vardir simdi bunu sana anlatamam mesela o pozisyonlarda kadina guzel demek altin vurustur.
-eger ki cok ilgi gosteriyorsan birak dizginleri biraz acilsin, habire nerdesin, ne yaptin, su mu bu mu deme oluruna birak.
Soran+1 yılAma yine trip atıyor sinemaya gidek dedim ordan da vaktimiz olursa teleferige gidek dedim bunu diyince yine trip atar gibi davranıyor
Soran+1 yılKısaca yine soguk davranıyor. Vaktimiz olursa teleferige gidek dedim
- +1 yıl
Kardeşim, sana bu işlerin piri olarak yaziyorum. kiz alinma ve gucenme ama sorunlu. bir sure kizla fazla takilma merhaba merhaba nasilsin hal hatir sor o kadar, biraz seni özlesin. haftada 4 gun bulusyor isen 2 gun bulus mesela 2 saat takiliyorsan 1 saat takil. ayrica kiza da sor ne yapmak istersin diye sen teleferik istersin o istemez. o attigi trip ben teleferik istemiyorum tribi. eger kiz sana trip atarsa bu tur olaylarda iste teleferige binelim mi, sinemay gidelim mi gibi erkeğin onerisi olan seylerde, kiza deki ben suraya gidelim diyorum ama seninde fikrini beyan etmen beni mutlu eder gibi. kiz da bu lafinla senin onun fikierine saygi duydugunu anlar.
Soran+1 yılAskım hanı dedim ya sinema dan sonra teleferige gidelim die sende istiyormusun teleferige gitmeyi eyer senin de yapmak gitmek istedin biyer varsa onu yapalım beraber benim dememle gitmeyelim teleferige senin fikirlerinde önemli benim sende soyle suraya gidelim die gidelim yani. Vakit kalırsa dedim ama aksam sinemadan kacda cıkcamız belli degil 28 kasımdaki gibi 6 da cıksak sinemadan bide bunun yolu var 7 olur yemek yicez bide sıhıyeye gidisi saat 8 .8.30 da olur annen merak eder oyuzden askım yani yapmak istedin birsey varsa cekinmeden söyleyebilirsin senin de fikirlerini alayım sinema cıkısı istersen baska bisey yaparız seninde fikirini beyan etmen beni mutlu eder
Soran+1 yılBunu yazdım gönderimmi
- +1 yıl
yolla da daha kısa ve öz etkili şekilde mesaj atabilirin. örneğin:aşkım sinemadan sonra senin gitmek istediğin bir yer var mı? senin düşüncelerin ve zevklerin beni mutlu ediyor gibi gibi bu kafamdan bir örnek. fark ettiysen mesajda kızı poh pohlama vs var ve her cümle bir kere kullanılmış. senin aslında en büyük sorunun kendini ifade edimiyor olman emin ki delikanlı, yakışıklı çocuksundur ama bu kendini ifade edememe işi bitiriyor. kızla yüz yüze konuşur kende bu önemli mesaj da vs de de. diksiyon ve hitabet eğitimi al, kitap oku eğer karşındakini sözlerinle vy yazdıklarınla etkilersen asla kaybetmezsin ve mesajlarında vy konuşmalarında asla aynı cümleyi 2 kere tekrarlama
- +1 yıl
ha birde kıza atacığın mesajla ilgili hani dedim ya, benim dememle gitmeyelim bunlar kızın gözünde seni ezik gösterir. bence sen atacağın mesajı bir 3. kişi olarak oku ve yorumla.
Soran+1 yılEywahh kız sıkılıo oyuzden benden anladım galiba 😂
- +1 yıl
rica ederim
+1 yılBirine aşık olduğu ve yaka paça senden kurtulmak istediği belli salla gitsin şunu yaw
21 YorumlaSeven bir kız bu şekilde yapmaz hiçbir şekilde.
En kötü ne yaşayabilir sanki?
Yaşasa bile bunu ilişkinize yansıtmaması gerekiyor.
Bilmiyorum bana göre böyle ama insanların fikirleri çok farklı40 YorumlaKnk kız senden kaçmaya çalışıyor seni üzmek de istemiyor sen ayrılalım desen emin ol karşı çıkmaz geçmiş olsun bu ilişkinin de sonuna gelsin takma kafana her zaman daha iyisi bulunur
15 Yorumla
Soran+1 yılSeni seviyorum diyorum. Öpücük emojisi atıyor şiir yazıyorum sana yazdım diyorum öpücük emojisi atıyor
Soran+1 yılDün gece. konustuk kızla hata bendeymis. Mesajları tek tek attı bana bastan savma gibi konusmusum. Gidebilirsek gideriz demisim sinemaya gidek demistim de. Bıde sevgı kelimesi yokmus benım soguk oldumu dusunmus kız ondan böyle davranıyormus bende o soguk die konustuk anlastık sorun kalmadı
Soran+1 yılAma yine trip atıyor sinemaya gidek dedim ordan da vaktimiz olursa teleferige gidek dedim bunu diyince yine trip atar gibi davranıyor
Çok üstüne düşme kendini duygularını açıklamaya çalışma çünkü seviyorsun bu belli ve kız da sevildiğinin farkında. Uzun uzun yazma görüyorsun cevaplarını kızın. En iyisi bir süre bekle baktın değişen bir şey yok sen yol ver gitsin o ayrılmadan
10 Yorumla
+1 yılKardeş senin şu andan itibaren elinden bir şey gelmez o yüzden kendi haline bırak ama belli ki ayrılmak istiyor ve sana bunu söyleyemiyor o yüzden uzun bir süre mesaj atma o ne zaman yazmak istiyorsa o zaman yazsın ya da yazmasın
26 Yorumla
Soran+1 yıl2 hafta oldu daha barısalı ama neden ayrılmak ıstesın. Ki
- +1 yıl
Soğumuş senden 2 hafta önce barışıp böyle soğuk davranıyorsa senden ayrılmak istiyot
Soran+1 yılBugun konustuk kızla hata bendeymis. Mesajları tek tek attı bana bastan savma gibi konusmusum. Gidebilirsek gideriz demisim sinemaya gidek demistim de. Bıde sevgı kelimesi yokmus benım soguk oldumu dusunmus kız ondan böyle davranıyormus bende o soguk die konustuk anlastık sorun kalmadı galiba yarın nasıl davranır bilemem
- +1 yıl
ben söyleyim bilader bu kız ömürlük sana böyle boş ve anlamsız trip atacaktır
Soran+1 yılYine yanlıs bisi yaptım bugun sabah vakit kalırsa gideriz dedim sinema cıkısı bastan savma gibi oldu galiba yine soguk yaptı. 😂😂 çekecem var bu kızla
- +1 yıl
Ayrıl gitsin
+1 yılKendi haline bırak eminim pişman olup gelicek gelmezse de yapacak bisey yok zorla yanında tutacak değilsin..
40 Yorumla
+1 yılAyyyyyyy
Ne kasıntı bir kız ya. peygamber sabri varmış kardeş sende. kiz bayağı bayağı simarmis sende ıyi pohpohlamissin bırak kendi haline ya50 Yorumla
+1 yılKardeş ciğerim eridi. Çok sevmeyin bu kadar. Sal bakalım biraz. Pek umursama. Nefes alın ikinizde. Baktın aynı hala , yorma kendini değmez.
11 Yorumla
Soran+1 yılBugun konustuk kızla hata bendeymis. Mesajları tek tek attı bana bastan savma gibi konusmusum. Gidebilirsek gideriz demisim sinemaya gidek demistim de. Bıde sevgı kelimesi yokmus benım soguk oldumu dusunmus kız ondan böyle davranıyormus bende o soguk die konustuk anlastık sorun kalmadı galiba yarın nasıl davranır bilemem
Kız arkadaşın ya istemiyor ya da sorun yaratmak gibi bir özelliği var.
22 Yorumla
Soran+1 yılİstemese. 24 aralıkda barısmazdı benimle 1ay ayrı kaldık kızında gönlü varmıs ki barıstık
Soran+1 yılBugun konustuk kızla hata bendeymis. Mesajları tek tek attı bana bastan savma gibi konusmusum. Gidebilirsek gideriz demisim sinemaya gidek demistim de. Bıde sevgı kelimesi yokmus benım soguk oldumu dusunmus kız ondan böyle davranıyormus bende o soguk die konustuk anlastık sorun kalmadı galiba yarın nasıl davranır bilemem
Sevgilin kicindan kıl aldırmıyor, salak saçma ergen triplerine girmiş işte ne olacak.
40 YorumlaHem kafası karışmış hem senden alacağını almış klasik kız işte heyecanı kaçınca filozofa bağlar neden ben neden biz zart zurt yalnız bırak üstüne düşme daha fazla bencil değilse düzelir
41 Yorumla- +1 yıl
Ahahah
Gizli Üye(25-29)+1 yılKardeşim sende bundan ders çıkaracaksındır ipleri vermiceksin fazla düşmüceksin içine yoksa böyle olursun okumadım hepsini kızın umrun da değil köpek yapmış seni bu cepte zaten misali sende acemisin tanımıyorsun kızları neyse kardeşim sen başka hatunları radara sok çaktırmadan ne olur ne olmaz elin boş kalmasın
00 Yorumla
+1 yılYa s*kt*ret şu ergeni sinirlendim valla bu sana boynuzu takmış soğutmaya çalışıyo bırak gitsin sana kız mı yok bee
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,8b cevap paylaştı. Maalesef, sen eziksin.
Kız maymuna çevirmiş seni, farkında değilsin.10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen sevdigim demissin ama bu kiz sana bildigin kopek muamelesi yapiyor. Hee insansaki gurur ve haysiyet miktari. degiskendir karar senin
11 Yorumla
Soran+1 yıl2 hafta önce barıstık ilk 1 hafta süperdik. Pazar günü böyle olmaya basladı
Yılbaşında kafası güzel kankasıyla mı sevişmiş bu, ne ulan bu tripler..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 488 cevap paylaştı.
+1 yılBu kız seni surundurmeye and etmiş üstüne fazla düşüyor gibisin
00 Yorumla Simdi sorunu varsa bilemem müddet ver. baktin böyle bas tekmeyi gitsin bune lan okuyunca sinir oldum
00 YorumlaAyrılın gitsin ya fazla uzatmanın alemi yok daha çok yıpranırsınız sadece
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKizi tanimadan ben sogudum be. Nasil biri bu boyle. Sen bu kizdan ayril
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAdaşım aynisini yasadim , sebepsiz sorun varsa baska erkek vardir.
00 Yorumla
+1 yılSen ne yaptın bu kıza bir hata mı yaptın
02 Yorumla
Soran+1 yılMorali bozukken ustune baya fazla geldim soru sordm neyin var neyin var die oda bosver dedi ben iyce üstüne gittim sonra böyle oldu
- +1 yıl
Sadece ilgi istiyor biraz daha fazla senden ayrılacak sonra sen yalvaracaksin tekrar dönecek tekrar gidecek. Sana tavsiye ayrıldığı zaman sakın gitme deme sen bilirsin kararına saygım sonsuz de ve ışık hızıyla geri dönüşünü izle kardeşimmm
+1 yılGüzel seviyorsun da kızdan olmaz..
10 Yorumla
+1 yılCiger kalmadi aga bee🚬
00 Yorumla
+1 yılBiseyler kafasini karistirmis
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 710 cevap paylaştı.
+1 yılGerçekten bunu çekecek misin
10 Yorumla
+1 yılHiçbir şey anlamadım konuşmanızdan.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDur kanka birazdan okuycam
07 Yorumla
Soran+1 yılOkudun mu
Soran+1 yılKanka
Cevap sahibi+1 yılValla kardeşim seninkisi tek taraflı seven insan boş muhabbet yapmaz sen vatanı anlayıp düzeltmek istiyorsun o laga luga yapıyo belki başkası var seni de kırmak istemiyor sen ayrıl istiyo sen ondan sıkıl sen ondan nefret et istiyo
Soran+1 yılBugun konustuk kızla hata bendeymis. Mesajları tek tek attı bana bastan savma gibi konusmusum. Gidebilirsek gideriz demisim sinemaya gidek demistim de. Bıde sevgı kelimesi yokmus benım soguk oldumu dusunmus kız ondan böyle davranıyormus bende o soguk die konustuk anlastık sorun kalmadı galiba yarın nasıl davranır bilemem
Cevap sahibi+1 yılÇokta şaapma sen yinede hatta olmuyosa sen bitir Bellini baya egolu birisi çünkü günlerce böyle davranılmaz bir insana
Kendi haline bırak bu ne mk
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOkumak zor geldi cok uzun be
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılKız galiba soğumuş
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. bu kız kesin regl :)
00 Yorumla
+1 yılReis zamanla olur.
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 






