Hoşlandığım erkek ile 1 aydır konuşmuyorum, ona mesaj atmalı mıyım?

İkimiz de 18 yaşındayız ve üniversite sınavına hazırlanıyoruz. 1 ay öncesine kadar yaklaşık 3 aydır haftada bir yazışıyorduk. Tam flört denemez ama muhabbet çok zevkliydi (genelde ders ağırlıklı olsa da). Hatta bir kere buluşup beraber yemeğe de gittik. Ama genelde konuşmaları ben başlatıyordum ve bundan biraz sıkıldım. Bu nedenle bakalım ben yazmazsam o yazacak mı mantığı ile yazmayı bıraktım. Sonuçta tahmin edebileceğiniz gibi o da yazmadı ve 1 aydır hiç konuşmuyoruz. İleriki günlerde "Naber nasılsın bayadır konuşmuyoruz" gibi bir mesaj atmayı planlıyorum. Sizce bunu yapmalı mıyım? Onu gerçekten seviyorum ve aramızın açılmasını hiç istemiyorum çünkü gayet yakınlaşıyorduk ve bir şeyler olacak gibi hissediyordum. Sizce mesajı atayım mı?
Hoşlandığım erkek ile 1 aydır konuşmuyorum, ona mesaj atmalı mıyım?
Cevapla