Sevgilimi sevmiyorum ama ayrılmakta istemiyorum neden mi fikirleriniz önemli?

Şimdi sevgilimi hiç sevmiyorum değil aşık olmak anlamında demek istiyorum sevgilim tıp fakültesi okuyor ve çok iyi bir insan yani hem iyi hemde mesleği olan biri ve üstüne üstlük beni de seven değer veren tek insan ve ilk elini tuttuğum kişi bana değer ilgi gösterdikce bende ona aynı şekilde değer ve ilgi gösteriyorum ben aşıka inanmam ihanet ya da aldatmak bana göre ters şeyler ona yapabileceğim en son şeyler öyle şeyler olur bu şekilde
Güncellemeler
+1 yıl
Ben çirkin biriyim yani kendimi asla beğenmiyorum bazen onun beni sevmesine de şaşırıyorum belkide bundan dolayı ayırmak istemiyorum
Sevgilimi sevmiyorum ama ayrılmakta istemiyorum neden mi fikirleriniz önemli?
Cevapla