Şimdi sevgilimi hiç sevmiyorum değil aşık olmak anlamında demek istiyorum sevgilim tıp fakültesi okuyor ve çok iyi bir insan yani hem iyi hemde mesleği olan biri ve üstüne üstlük beni de seven değer veren tek insan ve ilk elini tuttuğum kişi bana değer ilgi gösterdikce bende ona aynı şekilde değer ve ilgi gösteriyorum ben aşıka inanmam ihanet ya da aldatmak bana göre ters şeyler ona yapabileceğim en son şeyler öyle şeyler olur bu şekilde
Güncellemeler
+1 yıl
Ben çirkin biriyim yani kendimi asla beğenmiyorum bazen onun beni sevmesine de şaşırıyorum belkide bundan dolayı ayırmak istemiyorum
Sevgilimi sevmiyorum ama ayrılmakta istemiyorum neden mi fikirleriniz önemli?
Onu sevmediğimi ara ara düşünüyorum aslında bulanımda olunca böyleyim yoksa gün içinde onu hep arayan benim ve baglilkta duyuyorum sadece duygu değişimi yaşıyorum şu an benden ayrılsa çok kötü olurum ama ara ara onu sevmediğimi düşünüyorum
Babama yapmadığımı o çocuğa yaptım ve onu hiçbir konuda yarım bırakmam bende vicadlı biriyim bana karşı duygusu olmasa hemen şimdi biterdi başlarda bitirmek istedim o zorlayınca böyle oldu bir şeyler oluşacağını düşündüm ona karşı tensel çekim ve çocuğum gibi geliyor onu öyle sevsim geliyor onun bana gösterdiği ilgiden daha çok ilgi gösteriyorum
Aslında pisikolojim bozuk gibi geçen hafta tek falan olup bulanımdan çıkmasa idim intihara kalkışmıştım biraz gelecek kaygısı beni bu hale getiriyor ne kadar da tıp fakültesi okuyorsa okusun ona muhtaç olmak istemiyorum
Kimseyi tahammül edemiyorum babamı asla ailemi kimseyle görüşmek konuşmak istemiyorum yanlız kalma gereği duyuyorum ama bildiklerinden beni tek bırakmıyorlar çok daralıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bu çocuk aenin ne mal olduğunu afedersin üzgünüm ama anlamadıysa diyecek bir şey yok
Sen yazdıkça sana daha fazla saydırmak geliyor içimden. Çirkin olduğunu düşünmen ayrı onu sevmediğin halde yanında kalman ayrı… Aciz misin?
Onu sevmediğimi ara ara düşünüyorum aslında bulanımda olunca böyleyim yoksa gün içinde onu hep arayan benim ve baglilkta duyuyorum sadece duygu değişimi yaşıyorum şu an benden ayrılsa çok kötü olurum ama ara ara onu sevmediğimi düşünüyorum
Bence ayrılmalı senden, keşke duysa bu söylediklerini
İşin kötü yanı beni çok seviyor ben onu nasıl bırakırım onun kadar iyi biri yok ki ona ihtiyacım var
Sevmediğin bir çocuğun sevgisini nasıl böyle hoyratça harcarsın? Bu çocuk seni basıl görmüyor?
Bunu hiçbir zaman duymayacak ve hep benim yanımda mutlu olacak tek istediğim bu
Hem sevmiyosun hem senin yanında mutlu mu olucak? Çok komiksin
Babama yapmadığımı o çocuğa yaptım ve onu hiçbir konuda yarım bırakmam bende vicadlı biriyim bana karşı duygusu olmasa hemen şimdi biterdi başlarda bitirmek istedim o zorlayınca böyle oldu bir şeyler oluşacağını düşündüm ona karşı tensel çekim ve çocuğum gibi geliyor onu öyle sevsim geliyor onun bana gösterdiği ilgiden daha çok ilgi gösteriyorum
Tensel çekim? Çocuğun gibi görmek? Nasıl oluyor bu ikisi bir arada?
Yaa hem arzuluyorum hemde ilgi göstermek istiyorum çocuğum gibi davranmak geliyor içimden
Arzulamak aşkın bir sonucu. Aşık olduğunun farkında olmayabilirsin ya da kabul etmek istemiyor da olabilirsin
Aslında pisikolojim bozuk gibi geçen hafta tek falan olup bulanımdan çıkmasa idim intihara kalkışmıştım biraz gelecek kaygısı beni bu hale getiriyor ne kadar da tıp fakültesi okuyorsa okusun ona muhtaç olmak istemiyorum
Ne alakası var duygularınla bu olayın?
Kimseyi tahammül edemiyorum babamı asla ailemi kimseyle görüşmek konuşmak istemiyorum yanlız kalma gereği duyuyorum ama bildiklerinden beni tek bırakmıyorlar çok daralıyorum
Evladım senin hemen bir psikolojik destek alman gerekiyor. Acil hem de
Zor bir durum ama seni sevmemeye iten şeylere bakman lazim
Bilmiyorum gün içinde böyle düşünmüyorum akşam bı bulanımda oluyorum sevmediğimi düşünüyorum
Kendine güvensiz birisin demekki
Muz yiyorum ama çilek tadı almak istiyorum.
Sizin gibi kızlara kötü erkek lazım
kafan akarışmış :D
Gelecek yok sizde 😀
Kendine guvenin olsun, cirkin kiz yoktur bakimsiz vardir 😜 bende tipsizim 🤣
Sen ne okuyorsun
Bende yks hazırlanıyorum hedef dış hekimliği