Hata yaptım bitti dedim ne kavga edersek edelim bitirmeyelim demişti kaç kez bitti dediğim için çok kızgın aradım yazdım özür diledim onun da hataları olduğunu söyledim bana ben sınırımı ulaştığımda bitti dediysem bitiyor dedi seviyorum dedi ama sınırımı geçtim dedi. İstemiyor musun diyorum akşam cevap vereceğim diyor. Halbuki bitti derkenki kavgamızda haklıydım ona rağmen defalarca uyardığı şeyi yaptım bitti dediğim için suçlu durumuna ben düştüm yine. Kavga ile çözülecek şeyi abartıp bitti ye kadar getirdin diyor. Terazi erkeği bu arada. Telefonda konuştuk mesajlarıma dönmüyor ancak aramalarımı falan açıyor. Şu saatten sonrabartılır mıyız? Yoksa bitti mi sizce. Bana ders vermeye çalışıyor olabilir mi? ya da bu saatten sonra arayıp yazmasam mı yoksa yazmaya devam mı etsem ısrarcı mı olurum
bu durumu yaşayan var mı? ya da koz arkadaşı erkek arkadaşı barışmak için ısrar edince barışmayan sonradan pişman olan oldu mu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer