Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Bazıları sigaranın kokusuna bile tahammül edemiyor. Bazıları ise sevdiği kadın veya erkeğin hatırına buna katlanıyor.
Katlanmayı bir kenara bırakıp daha önce sevgilisine sigarayı bıraktıran oldu mu?
Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin
Ne kadar bıraktırsam da birgün geri başlayacakları için kimsenin iradesine müdahale etmiyorum.
Kişi bırakmak istiyorsa kendisi için bırakmalı, kafasında bitirmeli bu işi.
Sevgilim yok ama olsaydı bile uğraşmazdım. Kaç yaşında insan kendisini düşünmüyorsa ben hiç düşünmem. Bırakmak isterse zaten kendisi bırakır. Bakıcısı ya da annesi değilim ben.
Sigara kokusunu sevmiyorum. Birini değiştirmeye çalışmak yerine içmeyen biriyle birlikte olmayı tercih ederim
Cevap
1Cevap
Sigara kokusuna alışığım ama bıraktırmayı denerim, telif ederim ama zorlamam
Teklif sanırım :)
Aynen ondan😂
Anladım:) Oluyor öyle arada.
Kimseye şunu ya da bunu bırak demedim. Böyle şeylere karışmam ya.
Öyle bir çabam olmadı. Kendim hoşlanmıyorum diye kişisel tercihine karışamam.
Sadece yanımda içmemesini isterim.
Ben de sigara içen biriyim o yüzden bıraktırmak gibi bir çabam olmaz.
Bırakmak istemeyen insan asla bırakmıyor bu yüzden hiç uğraşıp kendimi yormam.
Hayır bıraktırmam ben de onunla içerim.
Öyle bir şeye kalkışmam.
Bu olaya pek karışmam
Abim sigara içiyor ona bıraktıramadım bir türlüü
seven sevdiği için herşeyi yapar bence
İçmemesini isterim
Ugrasmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?