Sevgilimden ayrıldım pişman olup yazdım kabul etmedi, beni artık unutur mu?

İkimizde birbirimizi çok seviyorduk, ama benim bir anlık düşünceyle yanlış karar verip ayrılmam her şeyi maaf etti. bunu ona söyledim. Bu gidişin dönüşü olmucak ama pişman olduğunu ve hatanı anlaman güzel. Bu birdaha konuşmayacağımiz anlamına gelmez , arkadaş kalabiliriz dedi. Bende arkadaş kalamam , arkadaş kalmayı mantıklı düşünmüyorum daynamam seni görürsem dedim, oda nasıl istiyorsan öyle yap dedi. İyi bir sekilde ayrıldık, hakkımızı helal ettik, ama ben yaşanan o güzel günler aklıma gelince , acaba beni gerçekten unutur mu? Diyip duruyorum? Sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacim var?
Sevgilimden ayrıldım pişman olup yazdım kabul etmedi, beni artık unutur mu?
Cevapla