Sevgilimden ayrıldım, pişman olup yazdım. Kabul etmedi, yalvarsam ne kadar doğru olur?

Evet pişmanım onun küçük bir lafı bana değer verildiğini ve beni sevmediğini hissettim. Keşke ara verelim deseydim ayrılmak çok ani kadar oldu. Ama kabul etmedi. Yalvarsam doğru olur mu? Geri mi gelir yoksa ters mi teper?
Sevgilimden ayrıldım, pişman olup yazdım. Kabul etmedi, yalvarsam ne kadar doğru olur?
Cevapla