Eşim bebeği gerçek annesine teslim ettiğim için çok mutsuz nasıl mutlu edebilirim?

Bir ihbar üzerine ormanlık alanda terk edilmiş 2 aylık bir bebek bulduk. Kimse arayıp sormayınca bende alıp eve getirdim. Eşimle 3.5 aydır bakıyoruz kendi çocuğumuz gibi. Şimdi şöyle ki benimle eşimin çocuğu olmuyor tüp bebek tedavisi görüyoruz 2 yıldır. Eşim bebeği çok sevdi ama bugün emniyette annesi ortaya çıktı. Bebeği gidip teslim ettiğimden beri morali bozuk ve ağlıyor. Onu nasıl mutlu edebilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel soru
Güncellemeler
+1 yıl
Eşim bebeği gerçek annesine teslim ettiğim için çok mutsuz nasıl mutlu edebilirim?
Eşim bebeği gerçek annesine teslim ettiğim için çok mutsuz nasıl mutlu edebilirim?
Cevapla