EŞİMİN ANNESİ ÇOCUK DOĞURMADIĞIM İÇİN BENİ EKSİK GÖRÜYOR?

2 yıllık evliyiz, eşimde bende sağlıkçıyız. Kendi aramızda herhangi sorunu olmayan gayet mutlu bir hayatımız var. Eşimin annesi her şeye müdahale etmeyi seven bir kadın, evimizdeki tabloya kadar karışır. Son 3 aydır toruna takmış durumda, kendisi evliliğimizin ilk 1 ayında çocuk ne zaman diye direten bir insan. Ben yaklaşık 5 ay önce maalesef bir düşük yaptım. Bunu; annem ben ve eşim dışında kimse bilmiyor. Kaynanama bunu söylesem de bunu anlayacağını sanmıyorum. Geçen nöbetten geldiğim zaman kapıda bir kadın ve kaynanamı gördüm. İçeri girdiler. Yanındaki kadınla bana bitkisel ilaç ve dua için gelmişler çocuğum olsun diye. Ben üstümü değiştirmek için odaya gittiğimde "Allah'ım ne günah işledim de kısır gelinim oldu, elaleme torunları olmuyor mu dedirtelim" diye laflar etti. Bende bu ettiği lafı duyunca çıldırdım, yaka paça dışarı attım ikisinide. Akşam eşim geldiğinde onada haksız yere bağırdım, haklı olarak bana çok kırıldı. Konuşmuyoruz. Çok uzadı, kusura bakmayın. Ama ne yapacağımı bilmiyorum. Bu durumu nasıl atlatacağımı, eşime ne diyeceğimi bilmiyorum
EŞİMİN ANNESİ ÇOCUK DOĞURMADIĞIM İÇİN BENİ EKSİK GÖRÜYOR?
Cevapla