Kimse güzel diye övmuyor, kimse sevmiyor, herkes çirkin diyor avutmak için iyisin diyor.
Guzelleşme şansım var mı benim tipten bilmiyorum.
Guzelleşme şansım var mı benim tipten bilmiyorum.
İnsan kendini nasıl bilirse, odur.
O nedenle, yaşamımızdaki en önemli mesajlar, kendimize verdiğimiz mesajlardır. Yaşamımızdaki en önemli ilişki, bizim kendimizle olan ilişkimizdir. Kendine değer vermekten ne anlıyorsunuz, bir insanın kendine değer verdiğini nasıl anlarsınız, diye insanlara sorsak, farklı yanıtlar alabiliriz.
Kimileri, kişinin giyim kuşamına bakar. Burada açıklığa kavuşturulacak nokta, giyime kuşama, 'başkası ne der, beni bakımlı ve saygıdeğer görsünler,' diye mi yoksa, 'ben iyisine layığım,' diye mi önem verdiğidir.
Bazıları kendine değer veren insanın kendiyle barışık olduğu üzerinde durabilir. Kendiyle barışık insan zamanla toplumla barışık ilişkiler kurar. Kendine değer veren insanın, kendi istediği bir yaşamı yaşamaya özen göstereceğini düşünenler de çıkar. Kendine değer veren, içinde yaşadığı ortamı elinden geldiğince kendi isteğine göre ayarlamaya özen gösterir.
Kendini bilmeyen başkasını bilemez; kendini anlamayan başkasını anlayamaz; kendini sevmeyen başkasını sevemez. İnsanın kendiyle olan ilişkisi onun yaşamındaki en önemli ilişkidir. Yunus'un deyişiyle:
İlim ilim bilmektir, İlim kendin bilmektir;Sen kendin bilmezsen, Ya nice okumaktır.
Kendine deger ver kendine ne kadar güzel olduğunu hatırlar başkaları dahi hakkımızda eleştiri yaparken kişinin kendisi kadar acımasız olmuyor. Guzel olmayan yok sadece önem vermeyen değişmeye çalışmayan insan var aynaya baktıkça bunu düzelteceğine eminim güzel bayan 😊
Cevap
5Cevap
Nasılsın ki acaba merak ettim
Kürek suratli
Deme kız lütfen öyle
Acımasız konuşma kendin için
Yahu en fazla gayet güzelsin dersin avutursun beğenen olmuyor ki
Yüzünü görme imkanım var mı
Realist olcam
İstek attim
İstek gelmedi
Atttim simdi
Xper diye bişey varmış yetersiz diyo
orada kendi profil foto kısmına kendi resmini koy öyle bakabilirim
Neyse.. boş ver teşekkür ederim ekli kal bari en azından xperbcogalinca atarım
Dediğimi bi yapsana burdan da yorum yaparım
Tamam
Yapınca haber ver
Koydum
Kız seni perişan ederim bak
Çok güzelsin
Neden kendine haksızlık yapıyorsun
Kanka kimse beğenmiyor hemcinslerim kası cinsim bir tuhaf.
Kimse beni onemsemiyor
Ben çok beğendim senin için sakıncası yoksa ben seninle tanışmak istiyorum
İnstagram kullanıyor musun
Bi de kürek suratlı diyon kendine çok tatlı ve sempatik bir Siman var
Gormeden birsey diyemeyiz ki canisi
boş ver canısı
İstek attım.
Makyajı arttır
Oda çok yapay.
Daha doğrusu yapmayı beceremiyorum
Makyaj videoları var. Yüzünü görsem yorumlayabilirim aslıdna
Benim tip bir boka benzemiyor boş ver.
Yuh deme öyle
Öyle düşünme senide seven biri çıkar
Görmeden bişey diyemem ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?