Beni kimse beğenmiyor çirkinim ☹️ve bir kız olaraj zor durum napicam?

Kimse güzel diye övmuyor, kimse sevmiyor, herkes çirkin diyor avutmak için iyisin diyor.

Guzelleşme şansım var mı benim tipten bilmiyorum.
Beni kimse beğenmiyor çirkinim ☹️ve bir kız olaraj zor durum napicam?
Cevapla