Çirkinim diye kimse beni sevmiyor ne yapmalıyım ?

çirkinim evet kabul ediyorum
ama çirkinim diye kimse beni sevmiyor bu çok acı verici
ben istemezmiydim görüntümün düzgün olmasını ama olmamış :/
çirkinim diye hiç bir kız bana aşık olmadı üniverstede hatta dalga geçerler benle , bende gülerim dalgalarına napiyim elimden başka çare gelmiyor..

çirkinim diye kimse beni sevmiyor ne yapmalıyım?
Çirkinim diye kimse beni sevmiyor ne yapmalıyım ?
Cevapla