Tipsizim diye kimse beni sevmiyor ne yapacağım ben?

hani gerçekten iyi bir insanım , herkese yardım ederim , yardıma koşarım
gönlüm güzeldir , herkesin sıkıntısında dertlerine ortak olurum falan
ama misal
ben birisinden hoşlanmıştım masumca
baya da rüyalarıma filan giriyordu o derece..
işte bugün konuştum o kıişiyle
ben çirkin birisini istemiyorum dedi
benim de gözlerim doldu teşekkür ederim dedim ayrıldım onun yanından

biliyorum tipsizim diye kimse beni sevmeyecek..
o halde
ben ne yapacağım?
Tipsizim diye kimse beni sevmiyor ne yapacağım ben?
Cevapla