hani gerçekten iyi bir insanım , herkese yardım ederim , yardıma koşarım
gönlüm güzeldir , herkesin sıkıntısında dertlerine ortak olurum falan
ama misal
ben birisinden hoşlanmıştım masumca
baya da rüyalarıma filan giriyordu o derece..
işte bugün konuştum o kıişiyle
ben çirkin birisini istemiyorum dedi
benim de gözlerim doldu teşekkür ederim dedim ayrıldım onun yanından
biliyorum tipsizim diye kimse beni sevmeyecek..
o halde
ben ne yapacağım?
gönlüm güzeldir , herkesin sıkıntısında dertlerine ortak olurum falan
ama misal
ben birisinden hoşlanmıştım masumca
baya da rüyalarıma filan giriyordu o derece..
işte bugün konuştum o kıişiyle
ben çirkin birisini istemiyorum dedi
benim de gözlerim doldu teşekkür ederim dedim ayrıldım onun yanından
biliyorum tipsizim diye kimse beni sevmeyecek..
o halde
ben ne yapacağım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar