Kimse benden hoşlanmıyor kesin çok çirkinim?

Aşırı ezik ve çirkin hissediyorum 2025ede özgüvensiz falan gireceğim off arkadaşlar bıktımm. İki üç abaza hariç zaten onlar herkese yürüyor nefes almaları yeterli. Allah sevdiğime saklıyor ama ne bileyim arkadaşlarım falan hep çok ilgi görüyor sıkıntı ben de muhtemelen çirkinim, aptalım falan o yüzden off

Kimse benden hoşlanmıyor kesin çok çirkinim?
Cevapla