İnsanların yiyişmelerini görmekten bıktım her defasında beni buluyorlar önüme gelip bi yapmadığı kaldılar?

Zaten hiç sevgilim olmamış bu tür insanları gördükçe dahada sinir oluyorum insanoğlu bunu düşünür mü sevgilin var mıdır yokmudur bencildir insanoğlu kendilerini düşünmekten başka bi işe yaramazlar
İnsanların yiyişmelerini görmekten bıktım her defasında beni buluyorlar önüme gelip bi yapmadığı kaldılar?
Cevapla