İnsanlara bir şey yapmadığım halde durduk yere bana sinir oluyorlar?

Arkadaşlar kimseye bir kötülüğü olmuyor sessiz sakin biriyim herkese iyi niyetle bakmaya çalışıyorum ama daha beni ilk defa tanıyan kişiler bana önyargılı davranıyor ne yapsam gözlerine batıyor ben anlamıyorum kimseyede bir kötülük yapmıyorum sizce neden böyle oluyor bu psikolojikmen beni çok tüketti çünkü

İnsanlara bir şey yapmadığım halde durduk yere bana sinir oluyorlar?
Cevapla