Görücü usulü beni görmeye geleceklermiş sevmiyorum bu tarz şeyleri bıktım usandım siz ne düşünüyorsunuz?

Görücü usulü geni görmeye geleceklermiş strese girdim 25 yaşındayım evlenmem lazımmış evde kalmışım bu saatten sonra evlilik yaşım geçmiş öyle diyor ailem başımı kapatacak mışım adam kapalı kadın istiyormuş zorla kapattırıyorlar adama kendimi kapalı tanıtacakmışım bu durum normal mi görücü usulü sizce mantıklı mı?
Görücü usulü beni görmeye geleceklermiş sevmiyorum bu tarz şeyleri bıktım usandım siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla