Merhaba. Bu sitede yeniyim ve konuşacak derdimi paylaşacak kimsem olmadığı için buraya yazıyorum. Yaklaşık 3 buçuk yıldır bi ilişkim var. Bu ilişki süresince sürekli ayrılıklar yaşadık. Erkek arkadaşımın bana hiç güveni yoktu başından beri. Güvenini sarsacak hiç bir şey yapmadığım halde sürekli birşeyler kurgulayıp onu aldatmışım gibi bir izlenim verdi. Vermeye de devam ediyor. Çok kıskanç kısıtlayan hiç bir arkadaş edinmemi istemeyen internette dolasmami istemeyen biri kendisi. 6 ay uzunca bir ayrılık yaşadık. Psikolojik olarak çok yıprandım. Sürekli baskı sürekli kendimi biseyler için açıklama yapma gereksinimi bıktırdı artık. 6 ay sonunda sevgisine inanıp değişeceğini umut ettiğim için bir sans daha verdim. Bu kadar emeği çöpe atmak istemedigim için. Ama görüyorum ki bir insanın huyunu karakterini değiştiremiyoruz maalesef. Askerde şu an. Gideli 1 ay oluyor. Ama bana hala anamdan emdiğim sütü burnumdan getiriyor. Sürekli başkası mı var diye sorup duruyor. Düşünmekten ne uyuyabiliyorum ne de yemek yiyebiliyorum. Bu insanla omur geçireceğimi düşünmüyorum. Askerde de ayrılmak istediğimi söylemem doğru olmaz ama işin içinden çıkamıyorum. Bana güveni olmayan biriyle bir hayat kuramam. Uzun yazdığım için özür dilerim. Düşüncelerinizi belirtirseniz sevinirim. Ne yapacağımı bilmiyorum çünkü. Teşekkür ederim...
Güncellemeler
+1 yıl
Askerde ayrılık imasında bulundum. Kafama sıkarım diyor şimdi de.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer