3.5 yıllık ilişkim var, çok yıprandım. Sevgilim şu an askerde, ayrılmak istediğimi söylesem ayıp olur mu?

Merhaba. Bu sitede yeniyim ve konuşacak derdimi paylaşacak kimsem olmadığı için buraya yazıyorum. Yaklaşık 3 buçuk yıldır bi ilişkim var. Bu ilişki süresince sürekli ayrılıklar yaşadık. Erkek arkadaşımın bana hiç güveni yoktu başından beri. Güvenini sarsacak hiç bir şey yapmadığım halde sürekli birşeyler kurgulayıp onu aldatmışım gibi bir izlenim verdi. Vermeye de devam ediyor. Çok kıskanç kısıtlayan hiç bir arkadaş edinmemi istemeyen internette dolasmami istemeyen biri kendisi. 6 ay uzunca bir ayrılık yaşadık. Psikolojik olarak çok yıprandım. Sürekli baskı sürekli kendimi biseyler için açıklama yapma gereksinimi bıktırdı artık. 6 ay sonunda sevgisine inanıp değişeceğini umut ettiğim için bir sans daha verdim. Bu kadar emeği çöpe atmak istemedigim için. Ama görüyorum ki bir insanın huyunu karakterini değiştiremiyoruz maalesef. Askerde şu an. Gideli 1 ay oluyor. Ama bana hala anamdan emdiğim sütü burnumdan getiriyor. Sürekli başkası mı var diye sorup duruyor. Düşünmekten ne uyuyabiliyorum ne de yemek yiyebiliyorum. Bu insanla omur geçireceğimi düşünmüyorum. Askerde de ayrılmak istediğimi söylemem doğru olmaz ama işin içinden çıkamıyorum. Bana güveni olmayan biriyle bir hayat kuramam. Uzun yazdığım için özür dilerim. Düşüncelerinizi belirtirseniz sevinirim. Ne yapacağımı bilmiyorum çünkü. Teşekkür ederim...
Güncellemeler
+1 yıl
Askerde ayrılık imasında bulundum. Kafama sıkarım diyor şimdi de.
3.5 yıllık ilişkim var, çok yıprandım. Sevgilim şu an askerde, ayrılmak istediğimi söylesem ayıp olur mu?
Cevapla