Herkese günaydın. Sizce boşandıktan sonra yeni birini tanımaya çalışmak için ne kadar beklemeli?

Herkese günaydın. Uzun aradan sonra tekrar bu siteye döndüm hatırlayan belki çıkar. Kızım 1,5 aylıkken eşim boşanma kararı aldı ve kalbinde başkası olduğunu söyledi. İçime düşen şüpheler sebebiyle yaptırdığım DNA testi akabinde boşanma ile sonuçlandı süreç. 17 aylık bir kızım var , velayeti bende. Biraz da bu yüzden sanırım hayatıma birini almak istiyorum çünkü her konuda bir yoldaşa ihtiyaç duyuyorum. Boşanalı 3 ay oluyor. 2 aylığından beri kızıma babannesi dedesi ve halası ile birlikte bakıyorum ama inşallah kız kardeşim bu sene üniversiteyi kazanırsa ben de yeniden kendi yuvamı kurup annemle babamı biraz olsun dinlendirmek ve kendi gönlüme yarenlik edecek bir hanıma kalbimi açmak istiyorum. Henüz bir aday yok ama olsun istiyorum. Fakat sizce acele mi ediyorum?
Herkese günaydın. Sizce boşandıktan sonra yeni birini tanımaya çalışmak için ne kadar beklemeli?
Cevapla