Herkese Merhaba, iyi geceler KS'canlar.
Uzun zaman sonra yine karşınızdayım.
Annemle bu akşam ki müzakere konumuzu size de sorayim dedim.
Komşumuzun kardeşi 1 yıllık bir evlilik sonrası 2 ay önce boşanmış. Ve bana haber göndermiş. Görüşmek istiyorum diye.
Bende "2 ay önce boşanan adam, bu kadar çabuk başka birini aramaz. Demekki şıpsevdi biri. Söyleyin istemiyormuş" dedim.
Annem ve bilenlerde "Erkekler için 2 ay ne ki? Karısının cenazesinde kadın arıyor çoğu. Abartma kabul et" dediler.
Siz hangimize katılıyorsunuz?
ya da bu konu hakkında görüşünüz nedir?
Uzun zaman sonra yine karşınızdayım.
Annemle bu akşam ki müzakere konumuzu size de sorayim dedim.
Komşumuzun kardeşi 1 yıllık bir evlilik sonrası 2 ay önce boşanmış. Ve bana haber göndermiş. Görüşmek istiyorum diye.
Bende "2 ay önce boşanan adam, bu kadar çabuk başka birini aramaz. Demekki şıpsevdi biri. Söyleyin istemiyormuş" dedim.
Annem ve bilenlerde "Erkekler için 2 ay ne ki? Karısının cenazesinde kadın arıyor çoğu. Abartma kabul et" dediler.
Siz hangimize katılıyorsunuz?
ya da bu konu hakkında görüşünüz nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer