Eşinizden ayrıldığınızda yeni birini ne kadar zaman sonra kabul edersiniz?

Herkese Merhaba, iyi geceler KS'canlar.

Uzun zaman sonra yine karşınızdayım.

Annemle bu akşam ki müzakere konumuzu size de sorayim dedim.

Komşumuzun kardeşi 1 yıllık bir evlilik sonrası 2 ay önce boşanmış. Ve bana haber göndermiş. Görüşmek istiyorum diye.

Bende "2 ay önce boşanan adam, bu kadar çabuk başka birini aramaz. Demekki şıpsevdi biri. Söyleyin istemiyormuş" dedim.

Annem ve bilenlerde "Erkekler için 2 ay ne ki? Karısının cenazesinde kadın arıyor çoğu. Abartma kabul et" dediler.

Siz hangimize katılıyorsunuz?
ya da bu konu hakkında görüşünüz nedir?
Eşinizden ayrıldığınızda yeni birini ne kadar zaman sonra kabul edersiniz?
Cevapla